logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie TVP

  PR 08.02.2019, przeczytano 391 razy

W związku z medialnymi wypowiedziami pana Piotra Owczarskiego, byłego współpracownika TAI, TVP jest zmuszona zabrać głos w tej sprawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-tvp,381165,artykul.html

Pan Owczarski od dwóch lat nie współpracuje z Telewizją Polską, a jego wypowiedzi – opisujące rzekome kulisy pracy w redakcji TVP Info – zawierają szereg nieprawdziwych informacji, które naruszają dobre imię Spółki. W ten sposób pan Owczarski próbuje zdobyć rozgłos i zrobić karierę medialną.

Zaskakuje fakt, że redakcje, które przedstawiają siebie jako poważne i opiniotwórcze bez zastrzeżeń przyjmują opowieści pana Owczarskiego bez próby ich weryfikacji. Pan Owczarski, kiedy był jeszcze współpracownikiem, a wcześniej pracownikiem TVP, nie zgłaszał do przełożonych, ani żadnych innych instytucji zastrzeżeń, co do warunków, czy charakteru swojej pracy.

Sugestie jakoby w TVP Info nie były przestrzegane zasady rzetelności dziennikarskiej mogą naruszać dobre imię Spółki. Zostaną, podobnie jak inne podobne wypowiedzi, przeanalizowane przez TVP pod kątem ewentualnych kroków prawnych.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764