logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie TVP

  PR 08.02.2019, przeczytano 127 razy

W związku z medialnymi wypowiedziami pana Piotra Owczarskiego, byłego współpracownika TAI, TVP jest zmuszona zabrać głos w tej sprawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-tvp,381165,artykul.html

Pan Owczarski od dwóch lat nie współpracuje z Telewizją Polską, a jego wypowiedzi – opisujące rzekome kulisy pracy w redakcji TVP Info – zawierają szereg nieprawdziwych informacji, które naruszają dobre imię Spółki. W ten sposób pan Owczarski próbuje zdobyć rozgłos i zrobić karierę medialną.

Zaskakuje fakt, że redakcje, które przedstawiają siebie jako poważne i opiniotwórcze bez zastrzeżeń przyjmują opowieści pana Owczarskiego bez próby ich weryfikacji. Pan Owczarski, kiedy był jeszcze współpracownikiem, a wcześniej pracownikiem TVP, nie zgłaszał do przełożonych, ani żadnych innych instytucji zastrzeżeń, co do warunków, czy charakteru swojej pracy.

Sugestie jakoby w TVP Info nie były przestrzegane zasady rzetelności dziennikarskiej mogą naruszać dobre imię Spółki. Zostaną, podobnie jak inne podobne wypowiedzi, przeanalizowane przez TVP pod kątem ewentualnych kroków prawnych.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.
Multikino i Mastercard uruchamiają cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard” na wielkim ekranie
Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
Lech z nowym serwisem internetowym od Cut the Mustard
Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.
Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB
Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.
Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764