logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie w sprawie spektaklu Danuta W.

  PR 11.02.2019, przeczytano 102 razy

Spektakl DANUTA W. był grany w Teatrze Polonia w niezmienionej formie od premiery 12 października 2012 roku do ostatniego wystawienia w 2018 roku, które odbyło się 10 grudnia. Pierwsza umowa licencyjna pomiędzy Fundacją Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury a Oddziałem TVP S.A. w Gdańsku, dotycząca praw do wykorzystania archiwalnych materiałów w projekcjach wyświetlanych w trakcie spektaklu, została zawarta 3 października 2012 roku na czas określony – do 31 grudnia 2015 roku. Kolejna umowa została podpisana 1 lutego 2016 roku i obowiązywała do 31 stycznia 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-w-sprawie-spektaklu-danuta-w.,381186,artykul.html

W grudniu 2018 roku rozpoczęliśmy starania o przedłużenie licencji. 10 stycznia 2019 roku otrzymaliśmy mailowo pierwszą odmowę – bez podania konkretnej przyczyny. Po odwołaniu się od tej decyzji, 16 stycznia otrzymaliśmy listownie następującą informację, podpisaną przez dyrektora Oddziału TVP S.A. w Gdańsku Joannę Strzemieczną-Rozen: „W związku z tym, że aktualnie TVP S.A. udziela licencji jedynie na trzy lata, nie możemy przedłużyć przedmiotowej Umowy z Teatrem”. Z tego powodu 1 lutego, podczas pierwszego wystawienia spektaklu w 2019 roku, byliśmy zmuszeni zastąpić czarnymi planszami część ujęć w projekcjach.

Decyzją dyrekcji Teatru Polonia spektakl DANUTA W. będzie grany w nowej formie do czasu ponownego udostępnienia archiwalnych materiałów przez Oddział TVP S.A. w Gdańsku.

Źródło: Teatr Polonia

www.teatrpolonia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Kto walczył o portfele zakochanych?
Dzień św. Walentego to coraz popularniejsze święto, które jest dla zakochanych kolejną okazją w roku do obdarowania się prezentami, takimi jak np. biżuteria. Czy popularność Walentynek jest już na tyle duża, żeby przełożyła się na aktywność reklamową w tej branży? Sprawdziliśmy, korzystając z narzędzia gemiusAdReal, kto postawił na telewizję, a kto na...
Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.
Multikino i Mastercard uruchamiają cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard” na wielkim ekranie
Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.
Lech z nowym serwisem internetowym od Cut the Mustard
Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.
Przemek Rosa i Adam Kręgielewski w reaktywowanej grupie roboczej IAB
Eksperci Group One: Przemek Rosa, Head of Paid Social w SalesTube oraz Adam Kręgielewski, Digital Strategist w Labcon, dołączyli do grupy roboczej IAB Polska.  Celem reaktywowanej grupy social media będzie skuteczne definiowanie i rozwiązywanie najistotniejszych wyzwań tego sektora komunikacji i reklamy online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764