logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie w sprawie spektaklu Danuta W.

  PR 11.02.2019, przeczytano 357 razy

Spektakl DANUTA W. był grany w Teatrze Polonia w niezmienionej formie od premiery 12 października 2012 roku do ostatniego wystawienia w 2018 roku, które odbyło się 10 grudnia. Pierwsza umowa licencyjna pomiędzy Fundacją Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury a Oddziałem TVP S.A. w Gdańsku, dotycząca praw do wykorzystania archiwalnych materiałów w projekcjach wyświetlanych w trakcie spektaklu, została zawarta 3 października 2012 roku na czas określony – do 31 grudnia 2015 roku. Kolejna umowa została podpisana 1 lutego 2016 roku i obowiązywała do 31 stycznia 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-w-sprawie-spektaklu-danuta-w.,381186,artykul.html

W grudniu 2018 roku rozpoczęliśmy starania o przedłużenie licencji. 10 stycznia 2019 roku otrzymaliśmy mailowo pierwszą odmowę – bez podania konkretnej przyczyny. Po odwołaniu się od tej decyzji, 16 stycznia otrzymaliśmy listownie następującą informację, podpisaną przez dyrektora Oddziału TVP S.A. w Gdańsku Joannę Strzemieczną-Rozen: „W związku z tym, że aktualnie TVP S.A. udziela licencji jedynie na trzy lata, nie możemy przedłużyć przedmiotowej Umowy z Teatrem”. Z tego powodu 1 lutego, podczas pierwszego wystawienia spektaklu w 2019 roku, byliśmy zmuszeni zastąpić czarnymi planszami część ujęć w projekcjach.

Decyzją dyrekcji Teatru Polonia spektakl DANUTA W. będzie grany w nowej formie do czasu ponownego udostępnienia archiwalnych materiałów przez Oddział TVP S.A. w Gdańsku.

Źródło: Teatr Polonia

www.teatrpolonia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764