logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oświadczenie w sprawie sponsoringu multimedalistki Zofii Klepackiej

  PR 14.06.2019, przeczytano 182 razy

PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczenie-w-sprawie-sponsoringu-multimedalistki-zofii-klepackiej,382911,artykul.html

Nadrzędnym celem Grupy PGE jest zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego kraju, a w przypadku działań wspierających markę – sponsoring sportu na najwyższym poziomie. Obecna umowa sponsorska z Zofią Klepacką obowiązuje do końca maja 2020 r., co nie wyklucza dalszej współpracy w przyszłości.

PGE jest jednym z liderów polskiej gospodarki i niezwykle ceni wartości tradycyjne i narodowe, co potwierdza wszechstronny sponsoring wydarzeń upamiętniających najważniejsze momenty w historii Polski oraz mecenat kultury na najwyższym poziomie.  

PGE jednocześnie zapewnia, że szanuje wolność słowa i wypowiedzi.

Źródło: PGE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
Wacom zaprezentował nową wersję Mobilestudio Pro 16
Mobile Studio Pro to połączenie graficznego tabletu piórkowego z wyświetlaczem LCD oraz wydajnym komputerem. Kompaktowe rozmiary i pojemna bateria pozwalają na korzystanie z niego w zasadzie wszędzie. Dodatkowymi atutami są wysoka moc obliczeniowa oraz wytrzymałość.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764