logo
WIADOMOŚCI

Oświadczyny na nośniku Cityboard

  PR 10.10.2018, przeczytano 170 razy
ilustracjastrzałka

Michał z Krakowa postanowił oświadczyć się Marlenie w nietypowy sposób. Wykupił ekspozycję reklamy na nośniku Cityboard Media. Marlena przyjęła oświadczyny.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczyny-na-nosniku-cityboard,379690,artykul.html

Przyszły Pan młody wykorzystał bardzo prosty projekt, w którym na białym tle umieszczono pytanie do Marleny oraz podpis. W dniu startu kampanii Marlena została „zwabiona” pod nośnik. W kampanii wykorzystano ekran cityboard (6x3 m).

ilustracjastrzałka

Źródło: Cityboard Media

www.citybord.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jakość obsługi w kanałach zdalnych
W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego.
Coraz więcej nowych firm w gronie Członków PIAP
W ostatnim kwartale grono Członków PIAP powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami PIAP zostały firmy: „Alexander Creator”, Fresh iD Products, Kopertomat.pl, Ptak Warsaw Expo, oraz tampogadzet.pl.
Sukces Seminarium Wielkoformatowego Atrium i Ikonos
Ogromnym sukcesem zakończyło się Seminarium Wielkoformatowe Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos. 140 uczestników, 10 prelegentów, liczne prezentacje i pokazy oraz muzyczne atrakcje. Tak w skrócie można podsumować to wydarzenie.
Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone