logo
WIADOMOŚCI

Oświadczyny na nośniku Cityboard

  PR 10.10.2018, przeczytano 131 razy
ilustracjastrzałka

Michał z Krakowa postanowił oświadczyć się Marlenie w nietypowy sposób. Wykupił ekspozycję reklamy na nośniku Cityboard Media. Marlena przyjęła oświadczyny.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oswiadczyny-na-nosniku-cityboard,379690,artykul.html

Przyszły Pan młody wykorzystał bardzo prosty projekt, w którym na białym tle umieszczono pytanie do Marleny oraz podpis. W dniu startu kampanii Marlena została „zwabiona” pod nośnik. W kampanii wykorzystano ekran cityboard (6x3 m).

ilustracjastrzałka

Źródło: Cityboard Media

www.citybord.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone