logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oszczędności na druku z ITS - policzysz je w kalkulatorze online

  PR 23.01.2017, przeczytano 550 razy

Kalkulator online oblicza oszczędności, jakie mogą uzyskać klienci wybierając drukarkę Epson wyposażoną w system stałego zasilania w atrament Porównaj koszty zakupu i atramentu 20 najpopularniejszych drukarek na rynku z kosztami urządzeń Epson z systemem stałego zasilania w atrament


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oszczednosci-na-druku-z-its---policzysz-je-w-kalkulatorze-online,31171,artykul.html

Kalkulator online firmy Epson umożliwia klientom indywidualnym i małym firmom porównanie 20 najlepiej sprzedających się drukarek z urządzeniami Epson wyposażonymi w system stałego zasilania w atrament. W ten sposób, określając potrzeby związane z drukowaniem, mogą oni z łatwością sprawdzić, która z nich zapewni największe oszczędności.

Kalkulator online firmy Epson ułatwia wybór osobom stojącym przed decyzją wyboru nowej drukarki. Pozwala on obliczyć całkowity koszt posiadania urządzenia, uwzględniając zarówno początkowy koszt zakupu drukarki, jak i późniejsze koszty związane z atramentem.

Nowoczesne drukarki Epson z systemem stałego zasilania w atrament to nowa propozycja dla użytkowników pragnących zyskać dzięki niskim kosztom eksploatacji  urządzenia, do którego dołączany jest zapas atramentu na dwa lata[1]. Przykładamy ogromną wagę do oszczędności, jakie potencjalni klienci mogą uzyskać dzięki naszym drukarkom z systemem stałego zasilania w atrament, dlatego opracowaliśmy kalkulator online, który udowadnia te korzyści. Na całym świecie sprzedaliśmy już 15 milionów urządzeń tej klasy, co najlepiej potwierdza, że system stałego zasilania w atrament to doskonały pomysł[2]. To narzędzie pozwoli klientom w pełni docenić oszczędności, jakie mogą uzyskać — wyjaśnia Martin Schibitzki, Channel Account Manager w Epson.

Aby skorzystać z kalkulatora online, należy wykonać trzy proste kroki. Użytkownik określa jedynie ile stron miesięcznie średnio drukuje, jak długo zamierza korzystać z drukarki i czy zazwyczaj korzysta z wkładów XL. Po podaniu tych informacji kalkulator może porównać koszt zakupu i eksploatacji drukarki z systemem stałego zasilania w atrament z 20 najlepiej sprzedającymi się modelami drukarek laserowych lub atramentowych dostępnymi w regionie użytkownika. Wyniki są przedstawiane w czytelny sposób, z uwzględnieniem całkowitego kosztu posiadania, kosztu wydruku pojedynczej strony i kosztu wydruku 500 stron. Aby wyniki były jeszcze bardziej przejrzyste, kalkulator zawsze porównuje również oba wybrane modele z przeciętnym modelem dostępnym na rynku.

W celu zapewnienia wiarygodności obliczeń , na stronie kalkulatora umieszczono dokładny schemat wyjaśniający metodę ich wykonywania.

Źródło: Epson

www.global.epson.com

Dodatkowe informacje:

[1] Dwuletni zapas atramentu oszacowano na podstawie średniej miesięcznej liczby drukowanych stron (badanie IDC WW Page Volume Program, 2015 r.).
[2] 150 krajów od października 2010 do roku podatkowego 2015

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764