ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. Kampanii towarzyszą oferty na 8% na koncie oszczędnościowym.
- Obecne czasy nie sprzyjają oszczędzaniu, a główną motywacją Polaków do gromadzenia dodatkowych pieniędzy jest chęć zabezpieczenia się na czarną godzinę. Jak pokazują badania, aż 53% Polaków wskazuje, że ten cel jest dla nich największą motywacją. ING od lat promuje postawę oszczędzania z myślą o przyszłości oraz zapewnienia sobie „poduszki bezpieczeństwa” na wypadek nieoczekiwanych wydarzeń. Jednak w obliczu trudności, z jakimi mierzą się Polacy w obszarze finansów, tym razem zależy nam na wzmocnieniu również pozytywnej motywacji. Dlatego w najnowszej kampanii zachęcamy Polaków do oszczędzania na białą godzinę - czyli na to co planują, co jest dla nich istotne, jednoznacznie przyjemne i co chcą zrealizować. Wierzymy, że taki pozytywnie motywujący komunikat ułatwi odkładanie pieniędzy w dzisiejszych, trudnych czasach - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim
ING proponuje oszczędzanie na białą godzinę z kontem oszczędnościowym, które daje swobodny dostęp do oszczędności i łatwą obsługę w aplikacji Moje ING. Aplikacja pozwala zwinnie dostosować się do zmieniającej się sytuacji i gwarantuje swobodę nielimitowanych przelewów pomiędzy własnym kontem oszczędnościowym a osobistym w ING.
Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 8% w skali roku, przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:
- „Bonus na start” (przeznaczona dla klientów, którzy chcą zacząć aktywnie oszczędzać z ING),
- „OKO Bonus” (przeznaczona dla klientów, którzy już oszczędzają z ING).
Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.