logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oszczędzajmy na białą godzinę z ING

  PR 23.12.2022, przeczytano 1028 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. Kampanii towarzyszą oferty na 8% na koncie oszczędnościowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oszczedzajmy-na-biala-godzine-z-ing,398447,artykul.html

- Obecne czasy nie sprzyjają oszczędzaniu, a główną motywacją Polaków do gromadzenia dodatkowych pieniędzy jest chęć zabezpieczenia się na czarną godzinę. Jak pokazują badania, aż 53% Polaków wskazuje, że ten cel jest dla nich największą motywacją. ING od lat promuje postawę oszczędzania z myślą o przyszłości oraz zapewnienia sobie „poduszki bezpieczeństwa” na wypadek nieoczekiwanych wydarzeń. Jednak w obliczu trudności, z jakimi mierzą się Polacy w obszarze finansów, tym razem zależy nam na wzmocnieniu również  pozytywnej motywacji. Dlatego w najnowszej kampanii zachęcamy Polaków do oszczędzania na białą godzinę - czyli na to co planują, co jest dla nich istotne, jednoznacznie przyjemne i co chcą zrealizować. Wierzymy, że taki pozytywnie motywujący komunikat ułatwi odkładanie pieniędzy w dzisiejszych, trudnych czasach - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim

ING proponuje oszczędzanie na białą godzinę z kontem oszczędnościowym, które daje swobodny dostęp do oszczędności i łatwą obsługę w aplikacji Moje ING. Aplikacja pozwala zwinnie dostosować się do zmieniającej się sytuacji i gwarantuje swobodę nielimitowanych przelewów pomiędzy własnym kontem oszczędnościowym a osobistym w ING.

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 8% w skali roku, przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:

  • „Bonus na start” (przeznaczona dla klientów, którzy chcą zacząć aktywnie oszczędzać z ING),
  • „OKO Bonus”  (przeznaczona dla klientów, którzy już oszczędzają z ING).

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Dodatkowe informacje:

*Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N = 1000 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: 24–26 października 2022. Metoda: CAWI).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764