logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oszczędzanie na białą godzinę w kampanii ING

  PR 28.12.2022, przeczytano 1212 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. Kampanii towarzyszą oferty na 8% na koncie oszczędnościowym. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oszczedzanie-na-biala-godzine-w-kampanii-ing-,398487,artykul.html

Obecne czasy nie sprzyjają oszczędzaniu, a główną motywacją Polaków do gromadzenia dodatkowych pieniędzy jest chęć zabezpieczenia się na czarną godzinę. Jak pokazują badania, aż 53% Polaków wskazuje, że ten cel jest dla nich największą motywacją. ING od lat promuje postawę oszczędzania z myślą o przyszłości oraz zapewnienia sobie „poduszki bezpieczeństwa” na wypadek nieoczekiwanych wydarzeń. Jednak w obliczu trudności, z jakimi mierzą się Polacy w obszarze finansów, tym razem zależy nam na wzmocnieniu również  pozytywnej motywacji. Dlatego w najnowszej kampanii zachęcamy Polaków do oszczędzania na białą godzinę - czyli na to co planują, co jest dla nich istotne, jednoznacznie przyjemne i co chcą zrealizować. Wierzymy, że taki pozytywnie motywujący komunikat ułatwi odkładanie pieniędzy w dzisiejszych, trudnych czasach powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim

ING proponuje oszczędzanie na białą godzinę z kontem oszczędnościowym, które daje swobodny dostęp do oszczędności i łatwą obsługę w aplikacji Moje ING. Aplikacja pozwala zwinnie dostosować się do zmieniającej się sytuacji i gwarantuje swobodę nielimitowanych przelewów pomiędzy własnym kontem oszczędnościowym a osobistym w ING.

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 8% w skali roku, przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:

  • „Bonus na start” (przeznaczona dla klientów, którzy chcą zacząć aktywnie oszczędzać z ING),
  • „OKO Bonus” (przeznaczona dla klientów, którzy już oszczędzają z ING).

Link do strony: https://www.ing.pl/lp/oko-bialagodzina

 

Źródło: ING Bank Śląski

Dodatkowe informacje:

*Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N = 1000 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: 24–26 października 2022. Metoda: CAWI).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764