logo
WIADOMOŚCI

Oszczędzanie na emeryturę w kampania ING Banku Śląskiego

  PR 16.04.2018, przeczytano 410 razy
ilustracjastrzałka

W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oszczedzanie-na-emeryture-w-kampania-ing-banku-slaskiego,36156,artykul.html

Z badania „Finansowy barometr ING” wynika, że Polacy wolą na bieżąco korzystać z życia, niż oszczędzać na później. Tylko co trzeci Polak twierdzi, że każdy z nas powinien sam zadbać o odłożenie odpowiednich funduszy na przyszłość, natomiast większość uważa, że jest to rola państwa.

- Nasz bank od lat stara się wspierać Polaków w oszczędzaniu – zachęca do brania spraw w swoje ręce, pokazuje dobre postawy wobec oszczędzania i wymierne korzyści, jakie z nich płyną. Chcemy mobilizować Polaków, żeby sami zadbali o swoją przyszłość - i zaczęli regularnie odkładać pieniądze z myślą o swojej emeryturze. To ważne, ponieważ zgodnie z wyliczeniami OECD emerytura dzisiejszych dwudziestoparolatków będzie stanowić tylko 32% ich ostatniego wynagrodzenia. Dlatego w ING przygotowaliśmy specjalną ofertę wspierającą długoterminowe oszczędzanie. Emerytura to forma odroczonej nagrody - dziś „żegnamy się” z częścią swojego budżetu, żeby „powitać” odłożone pieniądze po osiągnięciu wieku emerytalnego. W naszym nowym spocie pokazujemy oszczędzanie na emeryturę jako metaforę powitań bliskich osób po dłuższym rozstaniu – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Kampania jest prowadzona w internecie i oddziałach banku. Wsparciem działań reklamowych jest specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego (IKE) z bonusem 100 zł za regularne odkładanie na IKE.

Tytuł kampanii: „Żeby tak witać emeryturę!”
Start kampanii: od 16.04.2018 r.
Narzędzia: Internet: video, serwis kampanii, kampania na największych portalach, w mobile i w social media; Oddziały: komunikacja wewnątrz placówek (plakaty, animacje multimedialne)
Kreacja: Brain
Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

JP2 o wolności: Projekt Sztuka w drodze
Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy i plakaty przystankowe z ilustracjami inspirowanymi nauczaniem Jana Pawła II o wolności. Prace przygotowali polscy artyści tworzący w nurcie urban artu. Akcja ma zachęcać do kontemplacji piękna w przestrzeni miasta oraz do zatrzymania się w codziennym biegu. Pomysłodawcą projektu „Sztuka...
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach w przyszłym tygodniu.
Influencer marketing w promocji turystyki, komunikacja z mediami z perspektywy samorządu, storytelling na przykładzie miasta – to tylko niektóre kwestie, które zostaną poruszone podczas zbliżającego się VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się już 25-26 październiku w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie.
Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych
Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds....
Amica wśród sponsorów kampanii „Diagnostyka jajnika”
Grupa Amica od roku kampanie społeczne organizowane przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”. Ich celem jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród pań, profilaktyka najgroźniejszych chorób spośród tych potocznie zwanych kobiecymi – nowotworowych. 16 października rozpoczęła się kolejna kampania, pod hasłem...
Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone