logo
WIADOMOŚCI

Oszczędzanie na emeryturę w kampania ING Banku Śląskiego

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 223 razy
ilustracjastrzałka

W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oszczedzanie-na-emeryture-w-kampania-ing-banku-slaskiego,36156,artykul.html

Z badania „Finansowy barometr ING” wynika, że Polacy wolą na bieżąco korzystać z życia, niż oszczędzać na później. Tylko co trzeci Polak twierdzi, że każdy z nas powinien sam zadbać o odłożenie odpowiednich funduszy na przyszłość, natomiast większość uważa, że jest to rola państwa.

- Nasz bank od lat stara się wspierać Polaków w oszczędzaniu – zachęca do brania spraw w swoje ręce, pokazuje dobre postawy wobec oszczędzania i wymierne korzyści, jakie z nich płyną. Chcemy mobilizować Polaków, żeby sami zadbali o swoją przyszłość - i zaczęli regularnie odkładać pieniądze z myślą o swojej emeryturze. To ważne, ponieważ zgodnie z wyliczeniami OECD emerytura dzisiejszych dwudziestoparolatków będzie stanowić tylko 32% ich ostatniego wynagrodzenia. Dlatego w ING przygotowaliśmy specjalną ofertę wspierającą długoterminowe oszczędzanie. Emerytura to forma odroczonej nagrody - dziś „żegnamy się” z częścią swojego budżetu, żeby „powitać” odłożone pieniądze po osiągnięciu wieku emerytalnego. W naszym nowym spocie pokazujemy oszczędzanie na emeryturę jako metaforę powitań bliskich osób po dłuższym rozstaniu – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Kampania jest prowadzona w internecie i oddziałach banku. Wsparciem działań reklamowych jest specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego (IKE) z bonusem 100 zł za regularne odkładanie na IKE.

Tytuł kampanii: „Żeby tak witać emeryturę!”
Start kampanii: od 16.04.2018 r.
Narzędzia: Internet: video, serwis kampanii, kampania na największych portalach, w mobile i w social media; Oddziały: komunikacja wewnątrz placówek (plakaty, animacje multimedialne)
Kreacja: Brain
Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
Największa akcja promocyjna Żywca „Ustaw sobie Ż” powraca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł.
 
sobota 21.04.2018, 88 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone