logo
WIADOMOŚCI

Oszczędzanie na emeryturę w kampania ING Banku Śląskiego

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 334 razy
ilustracjastrzałka

W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oszczedzanie-na-emeryture-w-kampania-ing-banku-slaskiego,36156,artykul.html

Z badania „Finansowy barometr ING” wynika, że Polacy wolą na bieżąco korzystać z życia, niż oszczędzać na później. Tylko co trzeci Polak twierdzi, że każdy z nas powinien sam zadbać o odłożenie odpowiednich funduszy na przyszłość, natomiast większość uważa, że jest to rola państwa.

- Nasz bank od lat stara się wspierać Polaków w oszczędzaniu – zachęca do brania spraw w swoje ręce, pokazuje dobre postawy wobec oszczędzania i wymierne korzyści, jakie z nich płyną. Chcemy mobilizować Polaków, żeby sami zadbali o swoją przyszłość - i zaczęli regularnie odkładać pieniądze z myślą o swojej emeryturze. To ważne, ponieważ zgodnie z wyliczeniami OECD emerytura dzisiejszych dwudziestoparolatków będzie stanowić tylko 32% ich ostatniego wynagrodzenia. Dlatego w ING przygotowaliśmy specjalną ofertę wspierającą długoterminowe oszczędzanie. Emerytura to forma odroczonej nagrody - dziś „żegnamy się” z częścią swojego budżetu, żeby „powitać” odłożone pieniądze po osiągnięciu wieku emerytalnego. W naszym nowym spocie pokazujemy oszczędzanie na emeryturę jako metaforę powitań bliskich osób po dłuższym rozstaniu – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Kampania jest prowadzona w internecie i oddziałach banku. Wsparciem działań reklamowych jest specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego (IKE) z bonusem 100 zł za regularne odkładanie na IKE.

Tytuł kampanii: „Żeby tak witać emeryturę!”
Start kampanii: od 16.04.2018 r.
Narzędzia: Internet: video, serwis kampanii, kampania na największych portalach, w mobile i w social media; Oddziały: komunikacja wewnątrz placówek (plakaty, animacje multimedialne)
Kreacja: Brain
Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 85 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone