
Do Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny OTO Film. Tym samym grono członków organizacji, powiększyło się do 27 firm.
- Cieszę się, że mamy w naszych szeregach Jacka Kulczyckiego i OTO Film. Jacek to doświadczony biznesmen, który zna naszą branżę od podszewki. Współtworzył ją. Jego decyzja o przystąpieniu do SPR, to dla mnie znak dojrzałości zarówno tej biznesowej jak i ludzkiej. To również sygnał dla branży, że można i trzeba inwestować w naszą wspólną przyszłość. Wraz z Jackiem pojawiła się u nas Monika Wagner – head of production OTO. Wiem, że będzie nas wszystkich zarażać swoją energią, entuzjazmem i siłą przebicia. To ważne, żeby w SPRze było coraz więcej sprawczych, silnych i świadomych menadżerek. - powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR.
Dom produkcyjny Oto Film przez ponad 30 lat obecności na rynku zrealizował niemal 3 tysiące produkcji reklamowych dla czołowych marek w Polsce, takich jak: Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald's, P4, NC+, Coca-Cola czy Ferrero. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów, m.in. Marken Film, Casta Diva Pictures i Great Guns. Większościowe udziały w OTO Film posiada Jacek Kulczycki.
- Polska branża reklamowa potrzebuje silnej organizacji zrzeszającej producentów. To bez wątpienia. Cieszę się, że etap kompletowania stowarzyszenia powoli się kończy. Teraz przyjdzie czas najtrudniejszy - walki z naszymi wewnętrznymi i zewnętrznymi problemami. A tych jest sporo. OTO Film dołączając do SPR-u deklaruje, że aktywnie wesprze działania tej jakże potrzebnej organizacji. - powiedział Jacek Kulczycki, Founder / CEO OTO Film.
Od 2023 roku zespołem produkcyjnym OTO kieruje Monika Wagner. Odpowiada w firmie za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji.
- Obserwując zmiany zachodzące na Polskim rynku w ostatnim czasie z perspektywy 15 lat pracy w branży widzę, że potrzeba silnej organizacji jest odczuwalna jak nigdy dotąd. Wierzę, że zjednoczenie producentów może być wartością i siłą dającą przeciwwagę w regulacji naszego rynku. Cieszę się, że będę mogła wesprzeć działania SPR-u z ramienia OTO Film. - powiedziała Monika Wagner, Head of production OTO Film.
Źródło: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych