logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oto Film tworzy spółkę Under Ski Tower do produkcji filmowej i telewizyjnej

  PR 14.11.2022, przeczytano 491 razy
ilustracjastrzałka

W portfolio spółki znajdą się przede wszystkim seriale, filmy pełnometrażowe i dokumentalne, ale też programy telewizyjne. Do zespołu jako producentka kreatywna dołączyła Aneta Kopacz – reżyserka i autorka nominowanej do Oscara Joanny. Under Ski Tower zaprasza do współpracy twórców o różnym doświadczeniu i zainteresowaniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oto-film-tworzy-spolke-under-ski-tower-do-produkcji-filmowej-i-telewizyjnej,397953,artykul.html

– Firma, którą stworzyłem, ma zajmować się produkcją inna niż reklamowa – opowiada założyciel i dyrektor generalny OTO Film, Jacek Kulczycki. Jego zdaniem powołanie do życia odrębnego podmiotu zajmującego się fabularnymi i dokumentalnymi projektami jest naturalnym etapem rozwoju spółki. – Współcześnie ulegamy coraz większej specjalizacji. Dlatego pomyślałem, żeby nie łączyć świata seriali i filmów z tym reklamowym w jednym miejscu. Zdarza im się przenikać, zwłaszcza w momencie realizacji, ale procesy przygotowawcze wyglądają inaczej. Rozdzielenie tych sfer daje szansę na swobodną, niezależną pracę ludzi – dodaje.

W Under Ski Tower nacisk zostanie położony na tworzenie filmów fabularnych, dokumentalnych, seriali oraz programów telewizyjnych. Część z nich znajduje się już w fazie developmentu.

– Mierzymy wysoko i chcemy jak najszybciej przystąpić do realizacji pierwszych projektów. Optymizmem nastraja fakt, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej platform streamingowych i stacji telewizyjnych. Każda z nich chce emitować coś własnego, autorskiego – zwraca uwagę Kulczycki. - OTO Film już wcześniej przetarło szlaki na tym polu, współpracując m.in. z TVN Warner Discovery przy formatach dla TVN Style. Chcemy to robić nadal, bo czujemy się w tym mocni – przyznaje prezes spółki.

Do Under Ski Tower w charakterze Head of Production przechodzi Paweł Jóźwik, który w OTO Film pełnił funkcję Executive Content Producera. – Będziemy posiadać dział projektów fabularnych oraz produkcji telewizyjnych. Otwieramy się również na rynek zagraniczny. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu będziemy też świadczyć usługi serwisowe – opowiada. Zapytany o to, jakimi scenariuszami będzie najbardziej zainteresowana nowa spółka, odpowiada:

– Otwieramy się szeroko. Szukamy tematów blisko życia, które przeradzają codzienność w coś niezwykłego. Jednocześnie fascynuje nas nowoczesność. Chciałbym, żebyśmy robili filmy, o których mówi się na ulicach.

O wysoką jakość projektów zadba Aneta Kopacz, która dołącza do Under Ski Tower jako producentka kreatywna. Twórczyni ma na koncie seriale telewizyjne oraz wielokrotnie nagradzane filmy dokumentalne, w tym nominowaną do Oscara Joannę z 2013 roku. Doświadczenie pracy za kamerą połączy z umiejętnościami producenckimi, a także doradczymi.

– Przez wiele lat pracowałam jako ekspertka w PISF, gdzie dokonywałam oceny projektów. Na co dzień kolauduję filmy moich przyjaciół reżyserów. Istotne dla mnie jest, aby swoją opinią wspierać twórców, zarówno tych, którzy mają świetnie zapowiadające się projekty filmowe, jak i tych, którzy potrzebują jeszcze nad nimi popracować. Dobry feedback jest bardzo ważny. W Under Ski Tower mam nadzieję spotkać się ze wspaniałymi twórcami, z którymi wspólnie będziemy rozwijać filmy i seriale: zarówno fabularne, jak i dokumentalne – opowiada.

Jednocześnie Kopacz nie zamierza rezygnować z reżyserii kolejnych projektów fabularnych oraz dokumentalnych.

– Mam wiele pomysłów na filmy i seriale, które chciałabym wyreżyserować, częścią z nich chętnie podzielę się z innymi reżyserkami i reżyserami. Dlatego też bez wahania przyjęłam propozycję wejścia w szeregi spółki. Mam poczucie, że to naturalny krok dalej w mojej pracy filmowca. W Under Ski Tower dobrze się ze sobą czujemy i rozumiemy, łączy nas podobna energia działania. Będziemy się wzajemnie uzupełniać i wspierać – podsumowuje.

Nowo powstała firma ma swoją siedzibę na warszawskim Mokotowie. Sama nazwa spółki bezpośrednio odnosi się do skoczni narciarskiej, która znajdowała się w okolicy i została rozebrana w 2011 roku. Nawiązaniem do obiektu jest także sam logotyp Under Ski Tower zaprojektowany przez Mateusza Machalskiego.

– W historii skoczni kryje się coś filmowego – ocenia Kulczycki, zaznaczając, że finalny projekt koresponduje z bogatym dziedzictwem identyfikacji wizualnych amerykańskich wytwórni.

Firma zaprasza do współpracy twórców o różnym doświadczeniu i reprezentujących różne profesje filmowe. Informacje o bieżącej działalności Under Ski Tower będą zamieszczone na stronie internetowej www.underskitower.pl.

Źródło: OTO Film

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764