Ruszyła telewizyjna kampania serwisu Otomoto. Bohaterami spotu reklamowego zostali sprzedawcy, którzy prezentują swoje motocykle i samochody.
Widzowie poznają ich podczas przewijania kolejnych ofert na ekranie telefonu, kiedy wraz z poszukującym swojego wymarzonego pojazdu oglądają "klasyczny motocykl", „klimatyczny kabriolet”, czy „rodzinnego vana”. Serwis promuje się hasłem „Żaden sprzedawca nie ma wszystkich aut, ale my mamy wszystkich sprzedawców”.
Kampania będzie miała wyłącznie odsłonę video. Spoty pojawią się w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz online, w serwisach YouTube i Facebook, przygotowano również specjalną wersję spotu na nośniki mobilne.
Za kreację spotu odpowiada agencja Walk, a za zakup mediów Universal McCann.
Otomoto należy do Naspers Classifieds i jest najpopularniejszym serwisem z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. W sierpniu jego strony odwiedziło 5 832 349 milionów internautów (wg PBI Gemius). Już połowa ruchu w serwisie pochodzi z urządzeń mobilnych.
Źródło: Otomoto