logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otomoto w TV - nowa kampania serwisu

  PR 22.09.2016, przeczytano 985 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła telewizyjna kampania serwisu Otomoto. Bohaterami spotu reklamowego zostali sprzedawcy, którzy prezentują swoje motocykle i samochody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otomoto-w-tv---nowa-kampania-serwisu,30011,artykul.html

Widzowie poznają ich podczas przewijania kolejnych ofert na ekranie telefonu, kiedy wraz z poszukującym swojego wymarzonego pojazdu oglądają "klasyczny motocykl",  „klimatyczny kabriolet”, czy „rodzinnego vana”. Serwis promuje się hasłem „Żaden sprzedawca nie ma wszystkich aut, ale my mamy wszystkich sprzedawców”.

Kampania będzie miała wyłącznie odsłonę video. Spoty pojawią się w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz online, w serwisach YouTube i Facebook, przygotowano również specjalną wersję spotu na nośniki mobilne.

Za kreację spotu odpowiada agencja Walk, a za zakup mediów Universal McCann.

Otomoto należy do Naspers Classifieds i jest najpopularniejszym serwisem z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. W sierpniu jego strony odwiedziło 5 832 349 milionów internautów (wg PBI Gemius). Już połowa ruchu w serwisie pochodzi z urządzeń mobilnych.

Źródło: Otomoto

www.otomoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764