Agencja reklamowa Hand Made prowadzi długofalowe działania 360º dla marki OTOMOTO. W marcu ruszyła kampania reklamowa będąca pierwszym efektem współpracy obu brandów.
Kupno samochodu to jeden z najbardziej emocjonujących momentów w życiu każdej rodziny. Trzeba wziąć pod uwagę wiele rzeczy. Dlatego dobrze mieć przy tym solidne wsparcie. Tym właśnie jest otomoto.pl — serwis, dla ludzi, którzy proces zakupu auta lubią mieć pod kontrolą. Uwielbiają szukać wnikliwie i mieć do dyspozycji jak najwięcej informacji.
O takich ludziach opowiada nowa platforma komunikacyjna stworzona we współpracy Hand Made i OTOMOTO.
- Kupując samochód nie jesteś w stanie przewidzieć wszystkiego, ale z OTOMOTO możesz mieć pewność, że zrobiłeś wszystko, żeby podjąć najlepszy wybór. Po prostu - Bardziej się nie da! - mówi Łukasz Tkacz, Creative Group Head w Hand Made.
Hand Made odpowiada m.in. za intensywną kampanię w TV oraz social media marki. Kreacją spotu zajęli się Łukasz Tkacz (Creative Group Head) i Tomasz Pizło (Senior Copywriter), strategią Karolina Reimus (Strategy Manager), projekt prowadzi Magda Ludwig (Account Manager). Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny F25, a za zakup mediów - dom mediowy Media Concept. Reżyserem wszystkich spotów jest Antek Nykowski. Kampania obecna jest w największych stacjach telewizyjnych.
Współpraca Hand Made i OTOMOTO to mocny powrót agencji do kategorii motoryzacji, która przez kilka lat odpowiadała za komunikację marki Volkswagen.
Źródło: Hand Made