logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Otomoto z nową platformą komunikacji od Hand Made

  PR 12.03.2020, przeczytano 1660 razy
ilustracja

Agencja reklamowa Hand Made prowadzi długofalowe działania 360º dla marki OTOMOTO. W marcu ruszyła kampania reklamowa będąca pierwszym efektem współpracy obu brandów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-otomoto-z-nowa-platforma-komunikacji-od-hand-made,386052,artykul.html

Kupno samochodu to jeden z najbardziej emocjonujących momentów w życiu każdej rodziny. Trzeba wziąć pod uwagę wiele rzeczy. Dlatego dobrze mieć przy tym solidne wsparcie. Tym właśnie jest otomoto.pl — serwis, dla ludzi, którzy proces zakupu auta lubią mieć pod kontrolą. Uwielbiają szukać wnikliwie i mieć do dyspozycji jak najwięcej informacji.

O takich ludziach opowiada nowa platforma komunikacyjna stworzona we współpracy Hand Made i OTOMOTO.

- Kupując samochód nie jesteś w stanie przewidzieć wszystkiego, ale z OTOMOTO możesz mieć pewność, że zrobiłeś wszystko, żeby podjąć najlepszy wybór. Po prostu - Bardziej się nie da! - mówi Łukasz Tkacz, Creative Group Head w Hand Made.

Hand Made odpowiada m.in. za intensywną kampanię w TV oraz social media marki. Kreacją spotu zajęli się Łukasz Tkacz (Creative Group Head) i Tomasz Pizło (Senior Copywriter), strategią Karolina Reimus (Strategy Manager), projekt prowadzi Magda Ludwig (Account Manager). Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny F25, a za zakup mediów - dom mediowy Media Concept. Reżyserem wszystkich spotów jest Antek Nykowski. Kampania obecna jest w największych stacjach telewizyjnych.

Współpraca Hand Made i OTOMOTO to mocny powrót agencji do kategorii motoryzacji, która przez kilka lat odpowiadała za komunikację marki Volkswagen.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764