logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otwarcie 51. kina sieci Helios w piątek w Ostrowie Wielkopolskim

  PR 16.06.2021, przeczytano 474 razy
ilustracjastrzałka

W najbliższy piątek, 18 czerwca 2021 r. sieć kin Helios otworzy swój najnowszy multipleks w Ostrowie Wielkopolskim. W czterosalowym kinie w Galerii Ostrovia na widzów czekać będzie bogaty repertuar z premierowymi tytułami, wyświetlanymi w najwyższej jakości dźwięku i obrazu. Z okazji otwarcia widzowie mogą liczyć na szereg atrakcji – zarówno na ekranie, jak i w klimatycznym foyer kina. Wielkie otwarcie 51. obiektu Heliosa, największej sieci w Polsce pod względem liczby kin, potrwa aż do niedzieli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otwarcie-51.-kina-sieci-helios-w-piatek-w-ostrowie-wielkopolskim,391930,artykul.html

4 nowoczesne sale, niemal 700 miejsc - komfortowe fotele oraz wygodne kanapy, repertuar uwzględniający najlepsze produkcje oraz doskonała atmosfera – najnowsze kino w Galerii Ostrovia zostanie otwarte już w piątek. Helios odda do dyspozycji mieszkańców Ostrowa Wielkopolskiego nowoczesny obiekt gwarantujący fantastyczne emocje kinowe. W multipleksie wyjątkową jakość odbioru zapewnią: rewelacyjny dźwięk DOLBY DIGITAL 5.1 oraz technologia DepthQ 3D. Wysoki poziom komfortu zagwarantują także lekkie okulary 3D, które po zakupie każdy będzie mógł zabrać do domu i korzystać z nich przy następnych wizytach w kinie.

Od początku działalności Helios zadba o szeroki wybór filmów spośród najnowszych propozycji zarówno rodzimego, jak i światowego kina. Premierowo już w piątek zaprezentowane zostaną aż dwa tytuły dla rodzin: „Luca” oraz „Piotruś Królik 2: Na gigancie”, a także polska komedia kryminalna „W jak morderstwo” oraz mrożący krew w żyłach film grozy „Spirala: Nowy rozdział serii Piła”. Widzów w każdym wieku zachwyci również „Cruella” ze znakomitą Emmą Stone w roli głównej, a fanów mocnych filmowych wrażeń horror „Obecność 3: Na rozkaz diabła” oraz światowy blockbuster „Godzilla vs. Kong”.

Podobnie jak w pozostałych obiektach sieci, także w Ostrowie Wielkopolskim pojawią się różnorodne projekty specjalne - Kino Kobiet, Kino Konesera czy Nocne Maratony Filmowe. Specjalnie z myślą o młodych widzach w co drugą niedzielę miesiąca kino organizować będzie także Filmowe Poranki ze specjalnym bajkowym repertuarem, wzbogacone atrakcjami oraz konkursami.

W oczekiwaniu na seans filmowy kinomani będą mogli odprężyć się w Helios Café, gdzie w miłej atmosferze serwowane są pyszna kawa, świeżo wyciskane soki oraz ciasta, lody w wielu smakach i inne smaczne desery. Natomiast w ofercie baru znaleźć będzie można pyszny popcorn, zarówno karmelowy, jak i solony, oraz rozmaite napoje i przekąski.

W najnowszym kinie Helios obowiązywać będzie unikalna oferta, w ramach której widzowie będą mogli cieszyć się promocyjnymi cenami każdego dnia. Poza Superwtorkiem, czyli wtorkowymi seansami w znakomitej, stałej cenie, w pozostałych dniach tygodnia na kinomanów czekać będzie oferta „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”, w ramach której niższe ceny biletów są dostępne na jeden dzień przed planowanym seansem, a najkorzystniejsze minimum trzy dni przed. Atrakcyjne ceny dotyczą również uwielbianych przez widzów filmów familijnych. Produkcje 3D można będzie można zobaczyć w tej samej cenie co 2D (w przypadku braku własnych okularów 3D do ceny biletu należy doliczyć tylko 3 zł).

Z okazji wielkiego otwarcia w Ostrowie Wielkopolskim zaplanowano liczne konkursy oraz filmowe quizy z Kołem Fortuny. Ponadto w dniach 18-20 czerwca br. 15 pierwszych osób, które zakupią (lub okażą dowód zakupu w przypadku biletów kupionych online) jednorazowo minimum 4 bilety i poprawnie odpowiedzą na pytanie zadane przez kasjera, otrzyma atrakcyjne nagrody-niespodzianki.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764