logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otwarcie nowego Concept Baru marki 1664 Blanc

  PR 09.09.2022, przeczytano 381 razy
ilustracja

#Nieoczywiste miejsce w samym centrum Warszawy. 2 września otwarty został Concept Bar 1664 Blanc, który będzie działał przez kolejne 6 tygodni, goszcząc spragnionych wrażeń i słynnego piwa w niebieskiej butelce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otwarcie-nowego-concept-baru-marki-1664-blanc,397154,artykul.html

Przestrzeń 1664 Blanc to Instagram friendly, #nieoczywiste miejsce na imprezowej mapie miasta, o niespotykanym designie i atmosferze. To nowa jakość wspólnego spędzania czasu, idealna oprawa dla energetycznych spotkań. Oprócz perfekcyjnie podawanego piwa 1664 Blanc, będzie tam można sprawdzić efekty współpracy z polskimi markami: Ania Kuczyńska, Sirene Eyewear, czy Mo61 Perfume Lab, które przygotowały serie dodatków inspirowanych estetyką 1664 Blanc. Przeżyć dostarczą również wydarzenia specjalne, które będą odbywały się w Concept Barze w gronie artystów, ludzi z mediów i świata lifestyle’u.

Niebieska butelka 1664 Blanc

Dla fanów na całym świecie, 1664 Blanc to nie tylko unikalnie serwowane białe piwo, ale też niebanalna, delikatna kompozycja smaków z nutą skórki cytrusów i kolendry. 1664 Blanc jest czymś więcej niż doskonałym wyborem dla koneserów piwa, bo i nieoczywistym zamiennikiem wina musującego. Propozycją dla kolekcjonerów przyjemności, którzy zwyczajne chwile lubią przemieniać w wyjątkowe.

Otwarcie #nieoczywistego miejsca

Oficjalne otwarcie Concept Baru 1664 Blanc odbyło się w piątek 2 września. Wydarzenie uatrakcyjnił koncert Ofelii Kreft i udział gości, m.in. Olgi Bołądź, Malwiny Wędzikowskiej, Maćka Musiałowskiego, Piotra Czaykowskiego czy Sandry Dorsz. Po #NieoczywistymOtwarciu zaplanowane są kolejne wydarzenia kulturalne i lifestyle’owe.

Jeszcze więcej nieoczywistych połączeń

Zaprezentowana niedawno przestrzeń 1664 Blanc zaskakuje nie tylko ciekawymi wydarzeniami, ale także niepowtarzalnym designem. Wnętrze zostało zaprojektowane przez znane z oryginalnego stylu Zuzę Słomińską i Martę Bień. Dzięki nieoczywistemu wystrojowi stanowi kontynuację historii opowiadanej przez 1664 Blanc, a perfekcyjne podanie piwa w unikalnym szkle aromatyzowanym skórką cytryny, wybrzmiewa tu jeszcze mocniej. Concept Bar 1664 Blanc to miejsce, które docenią miłośnicy dobrego smaku.

VMLY&R odpowiada za strategię oraz ideę kreatywną, nadzór kreatywny nad sesją zdjęciową i powstawaniem 1664 Concept Bar, działania z zakresu influencer marketingu, moderacji oraz za przygotowanie dedykowanego landing page konkursowego. Działania PR prowadzi agencja 2KOMA7. Agencja eventowa Fire odpowiedzialna jest za przygotowanie oraz obsługę lokalu. Scenografię przygotowały Zuza Słomińska i Maja Bień.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kiwi.com w zimowej kampanii Land in Beauty
Kampania inspiruje turystów m.in. z  Polski do odkrywania Mediolanu i regionu Lombardii w sezonie zimowym
Media do druku na nowej stronie API.PL!
Firma API.PL, dystrybutor produktów poligraficznych otwiera całkiem nową stronę internetową prezentującą pełną ofertę podłoży do druku. Mediadodruku.pl to zbiór podłoży o bardzo zróżnicowanych właściwościach i strukturach.
Monitory interaktywne Newline z USB-C
Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Parlamentu Europejskiego od 2024 roku USB-C będzie jedynym portem ładowania stosowanym w przenośnych urządzeniach na terenie Unii Europejskiej. Do nowych wymogów od 2026 roku będą musieli się dostosować również producenci laptopów. Dzięki temu wszystkie urządzenia będzie można ładować jedną ładowarką. Ta standaryzacja ma na celu...
Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.
Veovee wzmacnia client service
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764