logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otwarcie nowego Concept Baru marki 1664 Blanc

  PR 09.09.2022, przeczytano 2192 razy
ilustracja

#Nieoczywiste miejsce w samym centrum Warszawy. 2 września otwarty został Concept Bar 1664 Blanc, który będzie działał przez kolejne 6 tygodni, goszcząc spragnionych wrażeń i słynnego piwa w niebieskiej butelce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otwarcie-nowego-concept-baru-marki-1664-blanc,397154,artykul.html

Przestrzeń 1664 Blanc to Instagram friendly, #nieoczywiste miejsce na imprezowej mapie miasta, o niespotykanym designie i atmosferze. To nowa jakość wspólnego spędzania czasu, idealna oprawa dla energetycznych spotkań. Oprócz perfekcyjnie podawanego piwa 1664 Blanc, będzie tam można sprawdzić efekty współpracy z polskimi markami: Ania Kuczyńska, Sirene Eyewear, czy Mo61 Perfume Lab, które przygotowały serie dodatków inspirowanych estetyką 1664 Blanc. Przeżyć dostarczą również wydarzenia specjalne, które będą odbywały się w Concept Barze w gronie artystów, ludzi z mediów i świata lifestyle’u.

Niebieska butelka 1664 Blanc

Dla fanów na całym świecie, 1664 Blanc to nie tylko unikalnie serwowane białe piwo, ale też niebanalna, delikatna kompozycja smaków z nutą skórki cytrusów i kolendry. 1664 Blanc jest czymś więcej niż doskonałym wyborem dla koneserów piwa, bo i nieoczywistym zamiennikiem wina musującego. Propozycją dla kolekcjonerów przyjemności, którzy zwyczajne chwile lubią przemieniać w wyjątkowe.

Otwarcie #nieoczywistego miejsca

Oficjalne otwarcie Concept Baru 1664 Blanc odbyło się w piątek 2 września. Wydarzenie uatrakcyjnił koncert Ofelii Kreft i udział gości, m.in. Olgi Bołądź, Malwiny Wędzikowskiej, Maćka Musiałowskiego, Piotra Czaykowskiego czy Sandry Dorsz. Po #NieoczywistymOtwarciu zaplanowane są kolejne wydarzenia kulturalne i lifestyle’owe.

Jeszcze więcej nieoczywistych połączeń

Zaprezentowana niedawno przestrzeń 1664 Blanc zaskakuje nie tylko ciekawymi wydarzeniami, ale także niepowtarzalnym designem. Wnętrze zostało zaprojektowane przez znane z oryginalnego stylu Zuzę Słomińską i Martę Bień. Dzięki nieoczywistemu wystrojowi stanowi kontynuację historii opowiadanej przez 1664 Blanc, a perfekcyjne podanie piwa w unikalnym szkle aromatyzowanym skórką cytryny, wybrzmiewa tu jeszcze mocniej. Concept Bar 1664 Blanc to miejsce, które docenią miłośnicy dobrego smaku.

VMLY&R odpowiada za strategię oraz ideę kreatywną, nadzór kreatywny nad sesją zdjęciową i powstawaniem 1664 Concept Bar, działania z zakresu influencer marketingu, moderacji oraz za przygotowanie dedykowanego landing page konkursowego. Działania PR prowadzi agencja 2KOMA7. Agencja eventowa Fire odpowiedzialna jest za przygotowanie oraz obsługę lokalu. Scenografię przygotowały Zuza Słomińska i Maja Bień.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764