logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otwarcie pierwszego w Polsce i UE sklepu amerykańskiej marki odzieżowej Eagle Outfitters

  PR 31.08.2012, przeczytano 2357 razy

Agencja Cohn&Wolfe zorganizowała oficjalne otwarcie pierwszego w Polsce sklepu amerykańskiej marki odzieżowej American Eagle Outfitters. Na imprezie w C. H. Arkadia pojawiła się plejada gwiazd, które miały okazję przymierzyć i kupić kultowe ubrania AEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otwarcie-pierwszego-w-polsce-i-ue-sklepu-amerykanskiej-marki-odziezowej-eagle-outfitters,16466,artykul.html

28 sierpnia w C. H. Arkadia pojawiło się wiele znanych osób, które zostały zaproszone na uroczyste otwarcie pierwszego w Polsce sklepu kultowej amerykańskiej marki American Eagle Outfitters. Goście podczas imprezy mogli wzbogacić swoje szafy o ubrania z najnowszej kolekcji AEO - Back To School.

Na zakupy do sklepu AE wybrali się m. in. Ola Kwaśniewska, Joanna Horodyńska, Ada Fijał, Marina Łuczenko oraz Maciej Musiał. Nie zabrakło także ambasadorek marki – Olgi Bołądź i blogerki Alicji Zielasko, prowadzącej bloga Alicepoint, których stylizacje skomponowane były z ubrań American Eagle Outfitters. O oprawę muzyczną oraz miłą atmosferę towarzyszącą wieczornym zakupom zadbał duet DJ-ski AM Radio.

American Eagle Outfitters to kultowa marka. Okoliczności jej wejścia na nasz rynek są wyjątkowe ponieważ sklep w C.H. Arkadia będzie pierwszym w Polsce i jednocześnie pierwszym w krajach UE. Chcieliśmy nadać temu wydarzeniu odpowiedni charakter i rangę.” – mówi Marta Kucewicz, Senior Account Executive Cohn&Wolfe.

Zaproszeni goście wychodzili ze sklepu z torbami pełnymi ubrań. Każdy znalazł w ofercie marki coś dla siebie.  W końcu myśl przewodnia American Eagle Outfitters brzmi „Take what we make and make it your own”.

Źródło: Cohn&Wolfe

www.cohnwolfe.pl

Dodatkowe informacje:

Cohn & Wolfe jest agencją strategicznego PR, zajmującą się tworzeniem, budowaniem i ochroną największych marek na świece. Agencja posiada biura na całym świecie i specjalizuje się w pionierskich międzykanałowych rozwiązaniach medialnych, programowaniu kreatywnym i może poszczycić się doskonałą praktyką w swojej dziedzinie. Cohn&Wolfe jest częścią WPP Group plc (notowanej na giełdzie w Nowym Jorku Nasdaq: WPPGY), jednej z największych na świecie grup oferujących usługi komunikacji marketingowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764