logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otwarcie Silesii z Paris Hilton nagrodzone w Budapeszcie

  PR 10.06.2012, przeczytano 4348 razy
ilustracjastrzałka

Otwarcie nowej części Silesia City Center z udziałem Paris Hilton zostało nagrodzone przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych podczas gali wręczania nagród Solal Marketing Awards w Budapeszcie. Silesia City Center otrzymała Silver Solal Award w kategorii “Wielkie otwarcia, rozbudowy i renowacje”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otwarcie-silesii-z-paris-hilton-nagrodzone-w-budapeszcie,15791,artykul.html

Impreza z udziałem celebrytki przyciągnęła w październiku do Silesii ponad 300 tys. osób, była także jednym z największych wydarzeń show biznesowych w 2011 roku. ICSC Solal Marketing Awards to najbardziej prestiżowe nagrody w branży centrów handlowych. Oprócz Silesia City Center wyróżnione zostały tylko 2 inne centra handlowe w Polsce.

Międzynarodowe jury uznało, że wielkie otwarcie nowej części Silesia City Center w 2011 roku to jedno z najbardziej spektakularnych wydarzeń w branży centrów handlowych na świecie. Laureatów Solal Marketing Awards poznaliśmy w nocy z czwartku na piątek. Otwarcie nowej części Silesia City Center z udziałem Hilton było jedną z najbardziej zauważalnych kampanii marketingowych. Silesię wyróżniono między innymi za rozmach oraz koncepcję całego wydarzenia.

- Hilton to kontrowersyjna postać i od początku liczyliśmy na to, że jej pojawienie się w Katowicach wzbudzi niesamowite emocje, często skrajne. Poza tym to postać jak żadna inna kojarząca się z zakupami, modą, uwielbieniem dla luksusu i wszystkiego co markowe, a więc idealnie wpisywała się w klimat centrum handlowego – mówi Marta Drzewiecka, dyrektor marketingu Silesia City Center.

I dodaje: - Otwarcie z udziałem Paris Hilton było aż 2-dniowym szaleństwem, składającym się z konferencji, imprezy VIP z udziałem gwiazdy oraz spotkania z fanami następnego dnia. W mediach natomiast to wydarzenie żyło przez 2 miesiące, sprawiając, że oczy wszystkich redakcji skierowane były na Silesia City Center. Dzięki temu udało nam się stworzyć jedno z najbardziej medialnych wydarzeń w 2011 roku i jedno z najbardziej spektakularnych w branży centrów handlowych w Polsce.

Jak podaje Silesia City Center wydarzenie to zapewniło centrum największą w historii galerii liczbę publikacji w mediach, a także jej wartość sięgającą 2,5 miliona Euro. W samym tylko październiku zanotowano wzrost wartości publikacji w stosunku do wartości w październiku 2010 o ponad 500 proc.

Za organizację eventu z udziałem Paris Hilton odpowiadała agencja Qlture Events. Działania PR prowadzone były przez agencję Guarana Communciations. Działaniami marketingowym, a także zakupem mediów zajął się dział marketingu Silesia City Center.

Źródło: Silesia City Center

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764