logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Otwarcie sklepu Candy Pop w Złotych Tarasach

  PR 28.07.2023, przeczytano 1753 razy
ilustracja
Natalia Kaczmarczyk Fot. Sylwia Dąbrowa

Współpraca z agencją Valkea przy opracowaniu strategii otwarcia sklepu Candy POP, które odbyło się 26 lipca w warszawskich Złotych Tarasach, zaowocowała spektakularnym sukcesem. Udział w wydarzeniu wzięli znani influencerzy tj. Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper JASPER Porębski, a także tysiące osób, bijąc rekord frekwencji i sprzedaży wśród wszystkich otwarć sklepów tej litewskiej sieci na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-otwarcie-sklepu-candy-pop-w-zlotych-tarasach,400915,artykul.html

Otwarcie pierwszego w Polsce stacjonarnego sklepu Candy POP, nad którym czuwała agencja Valkea Media, przyciągnęło tłumy klientów. Składająca się z tysięcy osób kolejka była koordynowana przez liczną obsługę, a niebywałe zainteresowanie produktami przełożyło się na rekordową sprzedaż. Wszystko to uczyniło warszawskie otwarcie największym wśród wszystkich debiutów salonów Candy POP na świecie i prawdopodobnie najbardziej obleganym otwarciem sklepu w całej historii Złotych Tarasów. Obszerne relacje medialne z wydarzenia przygotowały m.in. Fakt oraz Wiadomości Handlowe.

Agencja Valkea odpowiadała za obsługę PR-ową wydarzenia, tj. stworzenie strategii i realizację komunikacji związanej z otwarciem pierwszego sklepu Candy POP w Polsce  oraz obsługę mediów społecznościowych klienta na platformach TikTok i Meta. Trwająca od lutego współpraca Valkea z Candy POP, w ramach której przeprowadzono badania rynku i ustalono strategie social media i influencer marketingu, zaowocowała otwarciem 12 lipca w Złotych Tarasach strefy zabawy Candy Pop Fun Zone. Działanie strefy koordynował zespół eventowy Valkea, który włączając najmłodszych do wspólnej zabawy realizował cel, jakim było zwiększenie świadomości o powstaniu nowego konceptu i dotarcie do jak najszerszej grupy docelowej.

Candy Pop Fun Zone obfitowała w wiele atrakcji, takich jak koło fortuny z niespodziankami, w można było wylosować pełnowartościowy produkt lub zniżkę na zakupy oraz maszynę z nagrodami, wypełnioną egzotycznymi produktami Candy Pop. W ciągu 2 tygodni w strefie bawiło się ponad 15 000 osób, a dzienny rekord uczestnictwa wyniósł aż 3050 osób korzystających z oferowanych rozrywek.

Do sukcesu przyczyniła się zatem przemyślana strategia media relations, szczegółowo zaplanowany i sprawnie zrealizowany harmonogram działań, a także odpowiedni dobór influencerów, dopasowany idealnie do oferty klienta i charakteru wydarzenia. Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper Porębski znany internautom jako Jasper przyciągnęli szczególnie klientów z najmłodszej grupy wiekowej, czyli dzieci i młodzież.

Litewska sieć Candy POP powstała 6 lat temu i obecnie posiada ponad 20 sklepów stacjonarnych w krajach bałtyckich. Firma oferuje swoim klientom szeroki wybór słodyczy, słonych przekąsek i napojów z całego świata, obejmujący liczne serie limitowane. W asortymencie sklepów znajdują się produkty takich marek, jak Rees’es, Hershey's, Herr's, Pringles, Takis, Gatorade czy Cheetos oraz kultowe napoje Prime. Znakomity debiut w sprzedaży stacjonarnej i udana współpraca z agencją Valkea z pewnością przyczynią się do sukcesu sieci Candy POP na polskim rynku.

ilustracjastrzałka

Źródło: Valkea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764