logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otwarcie wystawy Grand Press Photo 2015 w Złotych Tarasach

  PR 10.06.2015, przeczytano 598 razy

Od 10 czerwca w warszawskim Centrum Handlowym Złote Tarasy będzie można oglądać wystawę finałowych zdjęć Grand Press Photo 2015. Na ekspozycji zaprezentowane zostaną 73 pojedyncze zdjęcia i 13 fotoreportaży, które trafiły do finału, w tym i nagrodzone. Zwiedzający będą też mogli poznać zwycięskie projekty dokumentalne (nowa kategoria w konkursie) oraz Photo Book of The Year 2014. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otwarcie-wystawy-grand-press-photo-2015-w-zlotych-tarasach,25100,artykul.html

Finałowe prace zostały wybrane przez jury konkursu spośród blisko 5 tys. nadesłanych prac. Obradom jury przewodniczył Christopher Morris – fotoreporter „Time”, współzałożyciel VII Photo, jeden z najbardziej utytułowanych fotoreporterów na świecie.

Główną nagrodę Grand Press Photo 2015 otrzymał autor Zdjęcia Roku - Maciej Moskwa (Testigo Documentary). Fotografia przedstawia 12-letniego Hasuna w obozie dla syryjskich uchodźców w Suruc. Zdjęcie pochodzi z fotoreportażu pokazującego skutki ataku Państwa Islamskiego na kurdyjskie miasto Kobane w północnej Syrii. Doprowadził on do masowego exodusu ponad 300 tys. ludzi, którzy szukali schronienia w pobliskiej Turcji. Cały reportaż Macieja Moskwy zdobył drugą nagrodę w kategorii Wydarzenia-fotoreportaże. Rozmowę z autorem można obejrzeć na https://www.youtube.com/watch?v=PPD50zZ8-EU 

Swoją trasę po Polsce wystawa Grand Press Photo 2015 rozpoczyna w Warszawie - w Centrum Handlowym Złote Tarasy będzie do 23 czerwca (poziom 1). Następnie odwiedzi 16 miast, m.in. Łódź, Poznań, Szczecin, Kraków, Wrocław, Toruń, Lublin.

Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo organizuje od 2005 roku miesięcznik „Press”. Celem konkursu jest promowanie polskiej fotografii prasowej i podnoszenie jej jakości. Grand Press Photo jest konkursem dla zawodowych fotoreporterów pracujących w redakcjach prasowych, internetowych, w agencjach fotograficznych oraz dla freelancerów. 

Mecenasem Grand Press Photo 2015 jest Nikon Polska

Sponsorem Konkursu i Wystaw Grand Press Photo 2015 jest PZU

Partnerem Głównym Polskie LNG

Partnerzy: Kino Kultura, JM Hotel, Browar Perun, Envelo, Manta, Restauracja Kultura, Drukarnia Andrus, Online Idea

Patroni medialni: TVP Kultura, Tok FM, Fotopolis.pl

Źródło: Press sp. z o.o. sp.k

www.press.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764