logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otyłość w kampanii społecznej „Kochasz? Odważ się na zmiany”

  PR 06.09.2018, przeczytano 1153 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu ruszyła kampania społeczno-edukacyjna „KOCHASZ? OdWAŻ się na zmiany”, której organizatorami są Polskie Centra Dietetyczne. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rosnący problem otyłości wśród dzieci. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Brandbay.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otylosc-w-kampanii-spolecznej-_kochasz-odwaz-sie-na-zmiany_,37810,artykul.html

W badaniu przeprowadzonym przez Instytut Żywności i Żywienia w 2010 roku problem otyłości dotyczył ok. 10 % dzieci w wieku 9 lat. Nadwagę miało średnio niemal co piąte dziecko. Wynik raportu WHO z 2018 dotyczący populacji polskiej pokazuje, że na przestrzeni trzech lat (2015-2017) otyłość rozpoznano aż u 24% dzieci w grupie od 6 do 9 lat.

- W strategii komunikacyjnej postanowiliśmy położyć szczególny nacisk na to, że nadwaga czy otyłość nie jest winą dziecka i że to zachowania żywieniowe rodziców mają bezpośredni wpływ na kształtowanie nawyków, a co za tym idzie na masę ciała dzieci. Pozytywnie zaskoczyła nas ilość pobrań przygotowanego na potrzebę akcji raportu, dotyczącego problemu nadwagi i otyłości wśród dzieci w Polsce. To pokazało nam, że mówienie o problemie otwarcie oraz edukowanie rodziców i nauczycieli jest lepszą strategią niż składanie kolejnych obietnic o cudownej utracie kilogramów - tłumaczy Sylwia Walkowicz-Zelek, Dyrektor Działu Realizacji w Brandbay.pl.

- Społeczno-edukacyjny charakter akcji sprawił, że informacje o niej w bardzo krótkim czasie zaczęły rozchodzić się viralowo. Zanim zdążyliśmy przeznaczyć jakiekolwiek środki na płatne kampanie, słupki odwiedzin strony www rosły już w bardzo szybkim tempie. - dodaje Bartłomiej Jania, Koordynator Działu Social Media.

W ramach akcji oprócz darmowych konsultacji zaplanowano m.in cykl spotkań, warsztatów i wykładów edukacyjnych, zorganizowanych w szkołach i miejskich ośrodkach kultury i nauki zrzeszających młodych mieszkańców i ich opiekunów. Na potrzeby kampanii powstała dedykowana akcji strona internetowa www.odwazsienazmiany.pl, przygotowany został również raport dotyczący problemu nadwagi i otyłości dzieci w Polsce oraz e-book ze zdrowymi przepisami dla dzieci. Wraz z akcją ruszył również konkurs, którego celem jest kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.

Źródło: Agencja Reklamowa Brandbay.pl

www.brandbay.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: sylwiawalkowicz

(Sylwia Walkowicz-Zelek)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva 4DX
„Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna” - kampania OOH
W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.
HP Officejet Pro: nowa seria atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych
Firma HP przedstawiła nową linię inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych zaprojektowanych z myślą o małych przedsiębiorstwach. Najnowsza odsłona serii HP OfficeJet Pro oferuje funkcję Smart Tasks pozwalającą na oszczędność czasu podczas wykonywania podstawowych zadań oraz kompaktowy rozmiar dla jeszcze większej wygody użytkowania.
Zbliżające się wakacje to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w nowy sprzęt fotograficzny. Nikon rozpoczął właśnie akcję pt. „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki Nikon, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
Isobar Polska wyodrębnia w strukturze dział Business Developmentu
Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764