logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otyłość w kampanii społecznej „Kochasz? Odważ się na zmiany”

  PR 06.09.2018, przeczytano 1025 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu ruszyła kampania społeczno-edukacyjna „KOCHASZ? OdWAŻ się na zmiany”, której organizatorami są Polskie Centra Dietetyczne. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rosnący problem otyłości wśród dzieci. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Brandbay.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otylosc-w-kampanii-spolecznej-_kochasz-odwaz-sie-na-zmiany_,37810,artykul.html

W badaniu przeprowadzonym przez Instytut Żywności i Żywienia w 2010 roku problem otyłości dotyczył ok. 10 % dzieci w wieku 9 lat. Nadwagę miało średnio niemal co piąte dziecko. Wynik raportu WHO z 2018 dotyczący populacji polskiej pokazuje, że na przestrzeni trzech lat (2015-2017) otyłość rozpoznano aż u 24% dzieci w grupie od 6 do 9 lat.

- W strategii komunikacyjnej postanowiliśmy położyć szczególny nacisk na to, że nadwaga czy otyłość nie jest winą dziecka i że to zachowania żywieniowe rodziców mają bezpośredni wpływ na kształtowanie nawyków, a co za tym idzie na masę ciała dzieci. Pozytywnie zaskoczyła nas ilość pobrań przygotowanego na potrzebę akcji raportu, dotyczącego problemu nadwagi i otyłości wśród dzieci w Polsce. To pokazało nam, że mówienie o problemie otwarcie oraz edukowanie rodziców i nauczycieli jest lepszą strategią niż składanie kolejnych obietnic o cudownej utracie kilogramów - tłumaczy Sylwia Walkowicz-Zelek, Dyrektor Działu Realizacji w Brandbay.pl.

- Społeczno-edukacyjny charakter akcji sprawił, że informacje o niej w bardzo krótkim czasie zaczęły rozchodzić się viralowo. Zanim zdążyliśmy przeznaczyć jakiekolwiek środki na płatne kampanie, słupki odwiedzin strony www rosły już w bardzo szybkim tempie. - dodaje Bartłomiej Jania, Koordynator Działu Social Media.

W ramach akcji oprócz darmowych konsultacji zaplanowano m.in cykl spotkań, warsztatów i wykładów edukacyjnych, zorganizowanych w szkołach i miejskich ośrodkach kultury i nauki zrzeszających młodych mieszkańców i ich opiekunów. Na potrzeby kampanii powstała dedykowana akcji strona internetowa www.odwazsienazmiany.pl, przygotowany został również raport dotyczący problemu nadwagi i otyłości dzieci w Polsce oraz e-book ze zdrowymi przepisami dla dzieci. Wraz z akcją ruszył również konkurs, którego celem jest kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.

Źródło: Agencja Reklamowa Brandbay.pl

www.brandbay.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: sylwiawalkowicz

(Sylwia Walkowicz-Zelek)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764