logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otyłość w kampanii społecznej „Kochasz? Odważ się na zmiany”

  PR 06.09.2018, przeczytano 5594 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu ruszyła kampania społeczno-edukacyjna „KOCHASZ? OdWAŻ się na zmiany”, której organizatorami są Polskie Centra Dietetyczne. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rosnący problem otyłości wśród dzieci. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Brandbay.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otylosc-w-kampanii-spolecznej-_kochasz-odwaz-sie-na-zmiany_,37810,artykul.html

W badaniu przeprowadzonym przez Instytut Żywności i Żywienia w 2010 roku problem otyłości dotyczył ok. 10 % dzieci w wieku 9 lat. Nadwagę miało średnio niemal co piąte dziecko. Wynik raportu WHO z 2018 dotyczący populacji polskiej pokazuje, że na przestrzeni trzech lat (2015-2017) otyłość rozpoznano aż u 24% dzieci w grupie od 6 do 9 lat.

- W strategii komunikacyjnej postanowiliśmy położyć szczególny nacisk na to, że nadwaga czy otyłość nie jest winą dziecka i że to zachowania żywieniowe rodziców mają bezpośredni wpływ na kształtowanie nawyków, a co za tym idzie na masę ciała dzieci. Pozytywnie zaskoczyła nas ilość pobrań przygotowanego na potrzebę akcji raportu, dotyczącego problemu nadwagi i otyłości wśród dzieci w Polsce. To pokazało nam, że mówienie o problemie otwarcie oraz edukowanie rodziców i nauczycieli jest lepszą strategią niż składanie kolejnych obietnic o cudownej utracie kilogramów - tłumaczy Sylwia Walkowicz-Zelek, Dyrektor Działu Realizacji w Brandbay.pl.

- Społeczno-edukacyjny charakter akcji sprawił, że informacje o niej w bardzo krótkim czasie zaczęły rozchodzić się viralowo. Zanim zdążyliśmy przeznaczyć jakiekolwiek środki na płatne kampanie, słupki odwiedzin strony www rosły już w bardzo szybkim tempie. - dodaje Bartłomiej Jania, Koordynator Działu Social Media.

W ramach akcji oprócz darmowych konsultacji zaplanowano m.in cykl spotkań, warsztatów i wykładów edukacyjnych, zorganizowanych w szkołach i miejskich ośrodkach kultury i nauki zrzeszających młodych mieszkańców i ich opiekunów. Na potrzeby kampanii powstała dedykowana akcji strona internetowa www.odwazsienazmiany.pl, przygotowany został również raport dotyczący problemu nadwagi i otyłości dzieci w Polsce oraz e-book ze zdrowymi przepisami dla dzieci. Wraz z akcją ruszył również konkurs, którego celem jest kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.

Źródło: Agencja Reklamowa Brandbay.pl

www.brandbay.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: sylwiawalkowicz

(Sylwia Walkowicz-Zelek)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764