logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outdoor: Posterscope Polska promuje województwo pomorskie.

  PR 26.05.2011, przeczytano 3586 razy
ilustracja

Posterscope Polska, po wygraniu przetargu na usługi reklamowe z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej w wybranych miastach Polski, przeprowadza dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego część outdoorową kampanii promocyjnej tego regionu Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/outdoor%3A-posterscope-polska-promuje-wojewodztwo-pomorskie.,12601,artykul.html

Kampania odbywa się na nośnikach reklamy zewnętrznej na formatach: 6x3m, 12x3m oraz typu citylight w wybranych miastach Polski w dwóch etapach: 16-30 maja oraz 16-30 września 2011 roku.

Celem kampanii jest promocja województwa pomorskiego, jako atrakcyjnego regionu Polski, idealnego na wypoczynek. Etap letni promuje wakacyjny wypoczynek pod hasłem „nabierz kolorów latem”.

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Samorządu Województwa Pomorskiego.

Źródło: Posterscope Polska


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764