logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outdoor: Posterscope Polska promuje województwo pomorskie.

  PR 26.05.2011, przeczytano 3587 razy
ilustracja

Posterscope Polska, po wygraniu przetargu na usługi reklamowe z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej w wybranych miastach Polski, przeprowadza dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego część outdoorową kampanii promocyjnej tego regionu Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/outdoor%3A-posterscope-polska-promuje-wojewodztwo-pomorskie.,12601,artykul.html

Kampania odbywa się na nośnikach reklamy zewnętrznej na formatach: 6x3m, 12x3m oraz typu citylight w wybranych miastach Polski w dwóch etapach: 16-30 maja oraz 16-30 września 2011 roku.

Celem kampanii jest promocja województwa pomorskiego, jako atrakcyjnego regionu Polski, idealnego na wypoczynek. Etap letni promuje wakacyjny wypoczynek pod hasłem „nabierz kolorów latem”.

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Samorządu Województwa Pomorskiego.

Źródło: Posterscope Polska


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764