logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outdoor Media zmienia się w OOH MAgazine

  PR 22.02.2009, przeczytano 3541 razy
ilustracjastrzałka

Grudniowy numer OUTDOOR MEDIA po raz ostatni ukazał się pod tą nazwą. Zwiedzający targi PROMO EXPO jako pierwsi mieli możliwość zapoznania się z nową odsłoną magazynu pod logiem OOH magazine. Magazyn zastąpi na rynku wydawniczym tytuł OUTDOOR MEDIA. Logotyp zaprojektował znany artysta grafik – Andrzej Pągowski. Pierwszą okładkę zaprojektowała Magdalena Błażków, również z KreacjaPro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/outdoor-media-zmienia-sie-w-ooh-magazine,8567,artykul.html

- Za nowym designem i nową nazwą stoją i nowe pomysły. Out of Home magazine, w skrócie OOH magazine, już dawno przestał być gazetą o billboardach. Tylesamo miejsca co wąsko rozumianej branży OOH poświęcamy takim zagadnieniom, jak digital signage, eventy, materiały point of sales czy branży poligraficznej – mówi Iza Zbonikowska, redaktor naczelna magazynu.

W styczniu rozpoczęła się kampania reklamowa magazynu. Na autobusach w Warszawie i Krakowie pojawił się motyw okładki i zapowiedź premiery na targach PROMO EXPO. W lutym dodatkowo zostaną wykorzystane nośniki 4x3, citylighty oraz billboardy. Kampania będzie miała miejsce także na nośnikach Digital Signage VideoBoard.

- OOH magazine będzie kontynuował politykę informacyjną OUTDOOR MEDIA. Po ponad 3 latach działalności na rynku staliśmy się liderem w naszym sektorze pism branżowych. Nasze dodatkowe publikacje: PRINT STARS, tabelki POS, mapa dostawców mediów i maszyn czy też drukarń wielkoformatowych są obecnie jednym a najbardziej skutecznych nośników reklamy – mówi Robert Załupski, general manager wydawnictwa.

Do końca lutego będzie trwała promocja prenumeraty.
Magazyn od marca będzie również dostępny w formie e-wydań za pośrednictwem e-kiosku.
Premiera strony internetowej nowego magazynu zapowiedziana jest na 24 lutego.

www.oohmagazine.pl
Źródło: PROMO EXPO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik po TikToku od IAB Polska
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.
 Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska
Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764