logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outdoor Media zmienia się w OOH MAgazine

  PR 22.02.2009, przeczytano 3511 razy
ilustracjastrzałka

Grudniowy numer OUTDOOR MEDIA po raz ostatni ukazał się pod tą nazwą. Zwiedzający targi PROMO EXPO jako pierwsi mieli możliwość zapoznania się z nową odsłoną magazynu pod logiem OOH magazine. Magazyn zastąpi na rynku wydawniczym tytuł OUTDOOR MEDIA. Logotyp zaprojektował znany artysta grafik – Andrzej Pągowski. Pierwszą okładkę zaprojektowała Magdalena Błażków, również z KreacjaPro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/outdoor-media-zmienia-sie-w-ooh-magazine,8567,artykul.html

- Za nowym designem i nową nazwą stoją i nowe pomysły. Out of Home magazine, w skrócie OOH magazine, już dawno przestał być gazetą o billboardach. Tylesamo miejsca co wąsko rozumianej branży OOH poświęcamy takim zagadnieniom, jak digital signage, eventy, materiały point of sales czy branży poligraficznej – mówi Iza Zbonikowska, redaktor naczelna magazynu.

W styczniu rozpoczęła się kampania reklamowa magazynu. Na autobusach w Warszawie i Krakowie pojawił się motyw okładki i zapowiedź premiery na targach PROMO EXPO. W lutym dodatkowo zostaną wykorzystane nośniki 4x3, citylighty oraz billboardy. Kampania będzie miała miejsce także na nośnikach Digital Signage VideoBoard.

- OOH magazine będzie kontynuował politykę informacyjną OUTDOOR MEDIA. Po ponad 3 latach działalności na rynku staliśmy się liderem w naszym sektorze pism branżowych. Nasze dodatkowe publikacje: PRINT STARS, tabelki POS, mapa dostawców mediów i maszyn czy też drukarń wielkoformatowych są obecnie jednym a najbardziej skutecznych nośników reklamy – mówi Robert Załupski, general manager wydawnictwa.

Do końca lutego będzie trwała promocja prenumeraty.
Magazyn od marca będzie również dostępny w formie e-wydań za pośrednictwem e-kiosku.
Premiera strony internetowej nowego magazynu zapowiedziana jest na 24 lutego.

www.oohmagazine.pl
Źródło: PROMO EXPO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764