logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outdoor od Ultima Displays

  PR 14.06.2021, przeczytano 266 razy
ilustracja

Jak cała branża Ultima Displays cieszy się, że restrykcje są luzowane i w tym roku będziemy mogli cieszyć się imprezami plenerowymi. Dlatego ten dostawca i producent systemów reklamowych upewnił się, że jego magazyn będzie gotowy na powrót outdoorowych eventów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/outdoor-od-ultima-displays,391905,artykul.html

W ofercie znaleźć można tradycyjne systemy takie jak namioty, flagi i potykacze oraz wprowadzone niedawno pufy, leżak oraz parawany. Dzięki możliwościom produkcyjnym Ultima Displays może zapewnić potrzebne systemy na cały event łącznie z grafiką. Producent zdaje sobie sprawę jak ważne jest bezpieczeństwo na takich imprezach, dlatego zapewnia akcesoria, które zabezpieczą systemy przed porywistym wiatrem.

Źródło: Ultima Displays Polska

www.ultimadisplays.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UltimaDisplays



UltimaDisplays o sobie:

Na rynku polskim Ultima Displays działa od roku 2011. W Europie znana jest od 1999 roku.
Od samego początku firma współpracuje tylko z profesjonalistami z branży, dostarczając im rozwiązania dla końcowych klientów.
W ofercie znaleźć można stoiska targowe, ścianki wystawiennicze, flagi, outdoor, standy, roll upy i wiele innych. Dostępne są nie tylko gotowe systemy, ale także produkowane na zamówienie konstrukcje. Dzięki temu, że wszystko od obsługi klienta, przez projektowanie po produkcję i druk znajduje się pod jednym dachem, Ultima Displays zapewnia szybki czas realizacji.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach
„Tak pracują #Zawodowcy” – to hasło nowej, powstałej w Polsce, kampanii wzmacniającej wizerunek pracodawcy firmy FM Logistic. Działania employer branding będą prowadzone na czterech rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja MJCC.
Ruszyła Strefa Electrolux z butikiem cyrkularnym na plaży Gdańsk Brzeźno
Właśnie ruszyła Strefa Electrolux. To pop-up’owa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działa butik cyrkularny we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania. Powstanie Strefy zainaugurowało wyjątkowe wydarzenie – pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, który po raz kolejny wspiera w działaniach...
27. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie
Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, organizowane przez Akademię Sztuk Pięknych, rozpoczęło się 12 czerwca. To najstarsze i jedno z najbardziej znaczących na świecie wydarzeń artystycznych dedykowanych wyłącznie plakatowi. Nazywane jest często Olimpiadą Plakatu.
Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23
Wraz z początkiem sierpnia wprowadzone zostaną zmiany na poziomie zarządu Pathfinder 23, największej agencji wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy. Nowy zarząd składać się będzie z dwóch co-managing directorów. Marek Różycki obejmie stanowisko Managing Director Business, a Tomasz Waligóra Managing Director Products & Services. Ich zadaniem jest wdrożenie nowej strategii...
Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764