logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outdoorowa kampania WHD

  PR 20.01.2022, przeczytano 381 razy
ilustracja

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach w Warszawie. Akcja promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest, między innymi, na nośnikach Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/outdoorowa-kampania-whd,394454,artykul.html

Celem Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci (WHD) jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. WHD od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach promocyjnych. W tegorocznej kampanii wykorzystano nowy projekt plakatu. Widnieją na nim dzieci, które się przytulają. Plakat nawiązuje do projektów z poprzednich lat i ma kilka wspólnych motywów. - Cieszmy się, że możemy wspierać Hospicjum i współpracować w kolejnym roku. Outdoor jest medium, które świetnie sprawdza się w kampaniach społecznych i przyczynia się do realizacji celów, czyli zbiorki funduszy na szczytne inicjatywy - mówi Wiktor Balcer, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.

Pierwsze plakaty pojawiły się na billboardach w Warszawie na początku stycznia 2022 roku. Kampania realizowana na nośnikach Cityboard Media obejmuje 30 ekranów cityboard (6x3 m). Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2022.

W tym roku WHD wspiera w zakresie reklamy cyfrowej także Cityboard Digital, który przygotował dla fundacji kampanię z wykorzystaniem Google Ads, Facebook Ads oraz YouTube Ads.

Źródło: Cityboard Media Sp. z o.o.

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764