logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outdoorowa kampania WHD

  PR 20.01.2022, przeczytano 679 razy
ilustracja

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach w Warszawie. Akcja promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest, między innymi, na nośnikach Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/outdoorowa-kampania-whd,394454,artykul.html

Celem Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci (WHD) jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. WHD od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach promocyjnych. W tegorocznej kampanii wykorzystano nowy projekt plakatu. Widnieją na nim dzieci, które się przytulają. Plakat nawiązuje do projektów z poprzednich lat i ma kilka wspólnych motywów. - Cieszmy się, że możemy wspierać Hospicjum i współpracować w kolejnym roku. Outdoor jest medium, które świetnie sprawdza się w kampaniach społecznych i przyczynia się do realizacji celów, czyli zbiorki funduszy na szczytne inicjatywy - mówi Wiktor Balcer, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.

Pierwsze plakaty pojawiły się na billboardach w Warszawie na początku stycznia 2022 roku. Kampania realizowana na nośnikach Cityboard Media obejmuje 30 ekranów cityboard (6x3 m). Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2022.

W tym roku WHD wspiera w zakresie reklamy cyfrowej także Cityboard Digital, który przygotował dla fundacji kampanię z wykorzystaniem Google Ads, Facebook Ads oraz YouTube Ads.

Źródło: Cityboard Media Sp. z o.o.

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764