logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outdoorowy stand multimedialny dla zastosowań Digital Signage

  PR 28.01.2010, przeczytano 6840 razy
ilustracjastrzałka

Firma EDBAK, producent systemów mocowania ekranów oraz projektorów, wprowadza do sprzedaży nowe modele standów dla systemów Digital Signage. Najnowsza linia rozwiązań to dwie obudowy na 46-calowe monitory – EDBAK PDS2 i PDS1. Produkty te będą miały swoją oficjalną premierę na międzynarodowych targach ISE w Amsterdamie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/outdoorowy-stand-multimedialny-dla-zastosowan-digital-signage-,10125,artykul.html

Model PDS2 jest zupełną nowością w ofercie firmy. Jest to pierwszy tego typu stand, który stworzono z myślą o ochronie monitorów High Brightness do zastosowań na zewnątrz budynków. Dzięki szczelnej konstrukcji, sprzęt jest całkowicie zabezpieczony przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych. Wbudowany klimatyzator schładza wnętrze latem oraz ogrzewa zimą, zapewniając właściwe warunki pracy przez cały rok. Model PDS1 przeznaczony jest do stosowania wewnątrz budynków.

Standy EDBAK wyróżnia solidna budowa, dzięki czemu ekrany mogą być bezpiecznie eksponowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Wysokość modeli wynosi nieco ponad 2 metry, co sprawia, że prezentowany na ekranach obraz znajduje się na optymalnym poziomie wzroku i jest łatwo zauważalny dla przechodniów. W celu polepszenia przejrzystości, zarówno w modelu PDS2, jaki w PDS1 zastosowano wzmocnioną szybę antyrefleksyjną z hartowanego szkła, która niweluje niepożądane odbicia światła oraz zabezpiecza ekran przed aktami wandalizmu

Stylistyka metalowych obudów utrzymana jest w minimalistycznej konwencji, która nie rozprasza uwagi odbiorcy. Zamawiając takie urządzenia, można indywidualnie dopasować je do swoich potrzeb, wybierając kolor inny niż standardowy lub zlecając wycięcie logotypu techniką laserową. Produkty objęte są 12-miesięczną gwarancją producenta.

Nowe rozwiązania firmy EDBAK będzie można zobaczyć podczas ich oficjalnej premiery w dniach 2-4 lutego br., na siódmej edycji targów Integrated Systems Europe w Amsterdamie. Jest to największa europejska impreza, na której prezentowane są nowe trendy w dziedzinie rozwiązań audiowizualnych.

O firmie:
EDBAK Sp. z o.o. jest wiodącym krajowym producentem systemów mocowania ekranów plazmowych, LCD oraz projektorów. W ofercie znajduje się kompletna linia produktów, która zawiera uchwyty ścienne, sufitowe, standy, wózki, jak również rozwiązania zaprojektowane i wykonane zgodnie ze specyficznymi wymaganiami klienta. Obecnie EDBAK oferuje szereg rozwiązań dedykowanych dla branży digital signage zgodnych ze światowymi trendami.
Produkty EDBAK znajdują szerokie zastosowanie w środowiskach przemysłowych i instalacjach profesjonalnych takich jak: lotniska, dworce, metro, szkoły, muzea i inne miejsca użyteczności publicznej. Produkty posiadają certyfikaty jakości TUV GS oraz zgodności ze standardem VESA. EDBAK jest członkiem międzynarodowego stowarzyszenia Infocomm, zrzeszającego firmy z branży AV na całym świecie oraz krajowego stowarzyszenia PDSA.

Źródło: EDBAK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764