logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Outriders na nośnikach Warexpo

  PR 07.06.2022, przeczytano 1826 razy
ilustracjastrzałka

Jak wygląda codzienność mieszkańców Ukrainy? Z jakimi trudami mierzą się każdego dnia? Opowieść o wyzwaniach, sile i determinacji na przekór wojnie, czyli nowy projekt grupy reporterskiej Outriders będzie można zobaczyć na nośnikach digital out of home Warexpo w centrum Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/outriders-na-nosnikach-warexpo,396180,artykul.html

Wraz z wybuchem agresji Rosji w Ukrainie, dziennikarze i dziennikarki wielu redakcji, nieprzerwanie informują o wydarzeniach wojennych. Jednak grupa reporterska Outriders oprócz komunikatów z frontu pokazuje proste historie trudnej codzienności z jaką mierzą się nasi sąsiedzi.

Dzięki współpracy z warszawską spółką Warexpo, każdego dnia będzie można zobaczyć świeżą korespondencję z Ukrainy. Na sieci ekranów Smart Citylight na Krakowskim Przedmieściu i na ulicy Chmielnej zobaczymy jak nasi sąsiedzi żyją, prowadzą sklepy, jak tworzą, uczą się, opiekują się potrzebującymi. Zobaczymy także jak mieszkańcy Odessy, Krzywego Rogu, Chersonia, Ochtyrki, Dniepru, Czernihowa, Połtawy, Sum i wielu innych miast stoją w długich kolejkach, aby kupić znaczek pocztowy „Rosyjski okręcie wojenny…”.

ilustracjastrzałka

- Od pierwszego dnia inwazji Rosji na Ukrainę tworzymy serwis informacyjny i pomocowy  – mówi Aleksandra Derc szefowa marketingu w Warexpo. - Dzięki sieci nośników digitalowych docieramy do obiorców szerokiego grona odbiorców w samym centrum Warszawy.

ilustracjastrzałka

Ośmioosobowy team dziennikarzy i dziennikarek Outriders z: Chersonia, Zaporoża, Ochtyrki, Czernihowa, Dnipro, Poltawy, Mikołajewa i Odessy codziennie tworzy serwis fotograficzny, dokumentujący siłę i wolę walki o zwykłą codzienność. Warexpo udostępnia czas na swoich nośnikach od pierwszych dni wojny wspierając ich działalność.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764