logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ovid Works, 3R Games, QED Games oraz Magma poszerzają portfolio klienckie Galaktus PR

  PR 08.02.2023, przeczytano 977 razy

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ovid-works%2C-3r-games%2C-qed-games-oraz-magma-poszerzaja-portfolio-klienckie-galaktus-pr,398915,artykul.html

Galaktus PR będzie ściśle współpracować z nowymi partnerami biznesowymi, aby zapewnić im najwyższą jakość usług w obszarze szeroko rozumianego PR-u, marketingu i influencer marketingu w Polsce oraz globalnie. Współpraca z każdą z marek obejmuje doradztwo strategiczne, prowadzenie komunikacji z mediami, a w przypadku Ovid Works i QED Games także kanałów w mediach społecznościowych.

Agencja nie tylko będzie prowadzić działania obejmujące rynek gier i graczy. Wraz z twórcami aplikacji Magma – narzędzia umożliwiającego kooperacyjną pracę dla artystów – Galaktus będzie kierował działania adresowane do polskich i europejskich art studiów z branży gamedev, artystów, ilustratorów oraz profesjonalistów innych dziedzin pracujących przy projektach wymagających tworzenia keyartów oraz na co dzień pracujących w branży designerskiej. Magma to projekt międzynarodowy, ale jego twórcą i CEO jest Polak – Damian Kaczmarek.

- Cieszymy się, że 2023 rok rozpoczęliśmy tak intensywnie – od startu współpracy z tyloma nowymi partnerami. Jesteśmy przekonani, że nasze wspólne działania przełożą się na lepszą rozpoznawalność każdej z marek oraz ich produkcji- – komentuje Mateusz Szukajt, CEO Galaktus PR. - Pod koniec 2022 roku zrealizowaliśmy udaną kampanię dla Panasonic i ich telewizorów gamingowych jednak widzimy, że nie tylko marki z branży hardware starają się lepiej docierać do klientów. Studia developerskie również wchodzą w nowy okres wydawniczy, szukając pomocy przy komunikacji swoich gier i aplikacji w Polsce oraz za granicą – dodaje.

Umowy zostały zawarte jako wynik przedstawienia oferty przez agencję. Strony nie ujawniają dokładnych warunków poszczególnych umów.

Źródło: Galaktus PR

www.galaktus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764