Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.
Galaktus PR będzie ściśle współpracować z nowymi partnerami biznesowymi, aby zapewnić im najwyższą jakość usług w obszarze szeroko rozumianego PR-u, marketingu i influencer marketingu w Polsce oraz globalnie. Współpraca z każdą z marek obejmuje doradztwo strategiczne, prowadzenie komunikacji z mediami, a w przypadku Ovid Works i QED Games także kanałów w mediach społecznościowych.
Agencja nie tylko będzie prowadzić działania obejmujące rynek gier i graczy. Wraz z twórcami aplikacji Magma – narzędzia umożliwiającego kooperacyjną pracę dla artystów – Galaktus będzie kierował działania adresowane do polskich i europejskich art studiów z branży gamedev, artystów, ilustratorów oraz profesjonalistów innych dziedzin pracujących przy projektach wymagających tworzenia keyartów oraz na co dzień pracujących w branży designerskiej. Magma to projekt międzynarodowy, ale jego twórcą i CEO jest Polak – Damian Kaczmarek.
- Cieszymy się, że 2023 rok rozpoczęliśmy tak intensywnie – od startu współpracy z tyloma nowymi partnerami. Jesteśmy przekonani, że nasze wspólne działania przełożą się na lepszą rozpoznawalność każdej z marek oraz ich produkcji- – komentuje Mateusz Szukajt, CEO Galaktus PR. - Pod koniec 2022 roku zrealizowaliśmy udaną kampanię dla Panasonic i ich telewizorów gamingowych jednak widzimy, że nie tylko marki z branży hardware starają się lepiej docierać do klientów. Studia developerskie również wchodzą w nowy okres wydawniczy, szukając pomocy przy komunikacji swoich gier i aplikacji w Polsce oraz za granicą – dodaje.
Umowy zostały zawarte jako wynik przedstawienia oferty przez agencję. Strony nie ujawniają dokładnych warunków poszczególnych umów.
Źródło: Galaktus PR