logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ovid Works, 3R Games, QED Games oraz Magma poszerzają portfolio klienckie Galaktus PR

  PR 08.02.2023, przeczytano 982 razy

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ovid-works%2C-3r-games%2C-qed-games-oraz-magma-poszerzaja-portfolio-klienckie-galaktus-pr,398915,artykul.html

Galaktus PR będzie ściśle współpracować z nowymi partnerami biznesowymi, aby zapewnić im najwyższą jakość usług w obszarze szeroko rozumianego PR-u, marketingu i influencer marketingu w Polsce oraz globalnie. Współpraca z każdą z marek obejmuje doradztwo strategiczne, prowadzenie komunikacji z mediami, a w przypadku Ovid Works i QED Games także kanałów w mediach społecznościowych.

Agencja nie tylko będzie prowadzić działania obejmujące rynek gier i graczy. Wraz z twórcami aplikacji Magma – narzędzia umożliwiającego kooperacyjną pracę dla artystów – Galaktus będzie kierował działania adresowane do polskich i europejskich art studiów z branży gamedev, artystów, ilustratorów oraz profesjonalistów innych dziedzin pracujących przy projektach wymagających tworzenia keyartów oraz na co dzień pracujących w branży designerskiej. Magma to projekt międzynarodowy, ale jego twórcą i CEO jest Polak – Damian Kaczmarek.

- Cieszymy się, że 2023 rok rozpoczęliśmy tak intensywnie – od startu współpracy z tyloma nowymi partnerami. Jesteśmy przekonani, że nasze wspólne działania przełożą się na lepszą rozpoznawalność każdej z marek oraz ich produkcji- – komentuje Mateusz Szukajt, CEO Galaktus PR. - Pod koniec 2022 roku zrealizowaliśmy udaną kampanię dla Panasonic i ich telewizorów gamingowych jednak widzimy, że nie tylko marki z branży hardware starają się lepiej docierać do klientów. Studia developerskie również wchodzą w nowy okres wydawniczy, szukając pomocy przy komunikacji swoich gier i aplikacji w Polsce oraz za granicą – dodaje.

Umowy zostały zawarte jako wynik przedstawienia oferty przez agencję. Strony nie ujawniają dokładnych warunków poszczególnych umów.

Źródło: Galaktus PR

www.galaktus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764