logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ovid Works, 3R Games, QED Games oraz Magma poszerzają portfolio klienckie Galaktus PR

  PR 08.02.2023, przeczytano 270 razy

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ovid-works%2C-3r-games%2C-qed-games-oraz-magma-poszerzaja-portfolio-klienckie-galaktus-pr,398915,artykul.html

Galaktus PR będzie ściśle współpracować z nowymi partnerami biznesowymi, aby zapewnić im najwyższą jakość usług w obszarze szeroko rozumianego PR-u, marketingu i influencer marketingu w Polsce oraz globalnie. Współpraca z każdą z marek obejmuje doradztwo strategiczne, prowadzenie komunikacji z mediami, a w przypadku Ovid Works i QED Games także kanałów w mediach społecznościowych.

Agencja nie tylko będzie prowadzić działania obejmujące rynek gier i graczy. Wraz z twórcami aplikacji Magma – narzędzia umożliwiającego kooperacyjną pracę dla artystów – Galaktus będzie kierował działania adresowane do polskich i europejskich art studiów z branży gamedev, artystów, ilustratorów oraz profesjonalistów innych dziedzin pracujących przy projektach wymagających tworzenia keyartów oraz na co dzień pracujących w branży designerskiej. Magma to projekt międzynarodowy, ale jego twórcą i CEO jest Polak – Damian Kaczmarek.

- Cieszymy się, że 2023 rok rozpoczęliśmy tak intensywnie – od startu współpracy z tyloma nowymi partnerami. Jesteśmy przekonani, że nasze wspólne działania przełożą się na lepszą rozpoznawalność każdej z marek oraz ich produkcji- – komentuje Mateusz Szukajt, CEO Galaktus PR. - Pod koniec 2022 roku zrealizowaliśmy udaną kampanię dla Panasonic i ich telewizorów gamingowych jednak widzimy, że nie tylko marki z branży hardware starają się lepiej docierać do klientów. Studia developerskie również wchodzą w nowy okres wydawniczy, szukając pomocy przy komunikacji swoich gier i aplikacji w Polsce oraz za granicą – dodaje.

Umowy zostały zawarte jako wynik przedstawienia oferty przez agencję. Strony nie ujawniają dokładnych warunków poszczególnych umów.

Źródło: Galaktus PR

www.galaktus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764