logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OVO Wrocław: Wydanie specjalne „Buildera” elementem kampanii dewelopera

  PR 26.07.2016, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ukazało się specjalne wydanie prestiżowego branżowego miesięcznika. 92 strony „Builder Exclusive” poświęcone są tylko jednej inwestycji – OVO Wrocław. Projekt w sposób integralny przedstawia zaangażowane marki i stanowi benchmark dla analizy rynku nieruchomości luksusowych. To przykład pokazujący, że content wyczerpujący wiele wątków połączony z wysokiej jakości obrazem ma przewagę nad krótkimi formami promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ovo-wroclaw%3A-wydanie-specjalne-_buildera_-elementem-kampanii-dewelopera,29395,artykul.html

Builder” to numer 1 w polskiej prasie branżowej. Ukazuje się już od 20 lat i cieszy się prestiżem w środowisku architektów, urbanistów i inwestorów. 92 strony swojego wydania specjalnego w całości poświęcił OVO Wrocław.

To unikatowy obiekt zrealizowany w ramach trendu mixed-use, który w jednym budynku łączy luksusowe penthouse’y i apartamenty, wysokiej jakości przestrzeń biurową, hotel DoubleTree by Hilton Wroclaw oraz restauracje, butiki, przestrzeń health&beauty. Jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji tego roku. Dlatego wydawnictwo zdecydowało poświęcić kompleksowi specjalne wydanie.

„Builder Exclusive” to nasz nowy projekt. W sposób integralny przedstawiamy starannie wyselekcjonowane procesy inwestycyjne. Takie, które stanowią wzór do naśladowania i mogłyby być inspiracją dla całego rynku biznesowo-budowlanego. Dlatego też nasze wydanie może być znakomitym punktem odniesienia dla analiz, zwłaszcza w segmencie nieruchomości luksusowych – mówi Michał Grocki, project manager specjalnego wydania miesięcznika.

Tak przekrojowe wydanie było możliwe dzięki zaangażowaniu podmiotów realizujących tę inwestycję - w „Builder Exclusive” obecne są takie marki jak Angel Poland Group, GSArch, Eiffage Polska Budownictwo, JSK Architekci, DuPont, Phillips, Kanuf, Rockwool, Frapol, Flügger. Wydanie powstało we współpracy z agencją PR Expert, która odpowiada za wielokanałową promocję OVO Wrocław od początku rozpoczęcia budowy.

Zintegrowana kampania dla dewelopera bazuje na poszukiwaniu niestandardowych form promocji – do tej pory były to akcje specjalne z infulencerami, wysokiej jakości działania w kanałach social media oraz starannie dobrane tematy medialne. Luksusowe wydanie jest kolejnym przykładem świadomego budowania wizerunku oraz wsparcia sprzedaży – egzemplarze trafiają do kadry top management branży.

Wraz z „Builderem” stworzyliśmy niestandardowy projekt, daleko wykraczający poza typowe działania w klasycznych kanałach. Łączy elementy wizerunkowe i działania marketingowe dla naszego klienta, ale stanowi także przegląd tego segmentu rynku – mówi Adriana Kondratowicz, dyrektor zarządzający PR Expert. Prace nad wydaniem trwały wiele miesięcy – efekt jednak w pełni kompensuje wysiłek. Dodatkowo liczni partnerzy projektu automatycznie gwarantują szeroką promocję treści swoimi kanałami.

Publikacja w wydaniu specjalnym „Builder Exclusive” to dla nas ogromne wyróżnienie. Magazyn znakomicie zna polski rynek budowlany, a to dodatkowo podnosi prestiż wydania poświęconego wyłącznie OVO Wrocław – mówi Shuckie Ovadiah, jeden z inwestorów i CEO OVO Wrocław.

„Builder Exclusive” wzbogacają artystyczne fotografie OVO Wrocław. Zostały wykonane specjalnie na potrzeby tego wydania. Magazyn jest dystrybuowany wśród prenumeratorów, w czasie eventów, spotkań, konferencji w których uczestniczy „Builder”, na platformach mobilnych (e.buildercorp.pl) oraz na terenie OVO Wrocław. Opublikowana zostanie również anglojęzyczna wersja wydania.

Źródło: Wings Properties

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764