logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Owca i strzyżenie w kampanii Union Investment TFI

  PR 05.11.2015, przeczytano 2367 razy
ilustracjastrzałka

Motywem przewodnim kampanii jest do połowy ostrzyżona owca, wyrażająca swoje zdegustowanie koniecznością płacenia fiskusowi, becząc „Podatki są beeeee!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/owca-i-strzyzenie-w-kampanii-union-investment-tfi,26469,artykul.html

Kampania zachęca do zakładania kont IKZE w Union Investment TFI, by skorzystać z ulgi podatkowej i zaoszczędzić na podatku dochodowym – nawet do 1520 zł.

Ideą przewodnią kampanii jest zachęcenie Polaków do oszczędzania na emeryturę, bo jak wynika z badań zrealizowanych przez TNS Polska w 2015 roku, jedynie 4% osób pracujących deklaruje chęć indywidualnego oszczędzania na przyszłą emeryturę. Co więcej, większość z nich zakłada lokaty bankowe, podczas gdy najbardziej korzystnym rozwiązaniem jest Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego (które posiada tylko 8% oszczędzających).

Chcielibyśmy, żeby kampania była jak najbardziej widoczna w mediach, gdyż zwraca uwagę na ważny problem społeczny. Oszczędzanie na przyszłą emeryturę jest powszechnie bagatelizowane przez Polaków. Nasza kampania ma na celu uświadomienie, że zabezpieczenie przyszłego bytu przy pomocy konta IKZE jest nie tylko rozsądne, ale także korzystne pod względem podatkowym. To jedna z niewielu inwestycji na przyszłość, która przynosi wymierne zyski niemal od razu - w postaci ulgi podatkowej – mówi Danuta Musiał, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji w Union Investment TFI.

Na początku kampanii w sieci pojawiły się viralowe filmiki, których główną bohaterką jest owca. Media-mix obejmuje media drukowane oraz elektroniczne. W ramach kampanii w mediach pojawią się artykuły związane z oszczędzaniem na emeryturę, kontami IKZE i ulgami podatkowymi, m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Newsweeku”, „Polityce”, „Wprost” i „Forum”. Działania reklamowe w Internecie będą prowadzone na portalach o tematyce finansowej oraz lifestylowej. Kampanii będą towarzyszyć też działania sponsoringowe prowadzone w TVN24, jak i aktywności na antenie wybranych stacji radiowych m.in.: TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda .

Podczas kampanii „aktywny emerytalnie” będzie profil Union Investment TFI na Twitterze (https://twitter.com/UI_TFI). Będą na nim publikowane ciekawostki związane z tematyką ulg podatkowych i oszczędzania na emeryturę przy pomocy kont IKE i IKZE. Aktywny będzie także hasztag #tnijpodatki oraz strona www.tnijpodatki.pl.

Po stronie Union Investment TFI zespołem przygotowującym kampanię kieruje Danuta Musiał. Za kreację odpowiada S4. Koncept mediowy, planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Lowe Media.

Źródło: Union Investment

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764