logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Owens-Illinois rozwija innowacje w Europie

  PR 19.11.2019, przeczytano 519 razy

Owens-Illinois (O-I) poinformował o instalacji pierwszego w Europie pieca wykorzystującego całkowicie innowacyjną technologię wytopu szkła. Piec skonstruowany w oparciu o technologię MAGMA (Modular Advanced Glass Manufacturing Asset) wraz z wysoce elastyczną linią produkcyjną zostanie umieszczony w zakładzie w Holzminden (Dolna Saksonia, Niemcy).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/owens-illinois-rozwija-innowacje-w-europie,384777,artykul.html

Projekt MAGMA powstał w wyniku prac badawczo-rozwojowych, które O-I prowadził w ostatnich latach w celu opracowania nowej technologii topienia szkła. Dzięki tym staraniom udało się skonstruować innowacyjny piec, który otwiera cały szereg nowych możliwości w zakresie świadczenia dodatkowych usług klientom O-I.

– MAGMA to przełomowy wynalazek polegający na przeprojektowaniu produkcji szkła przy użyciu technologii transformacyjnej i wprowadzeniu nowych procesów. Ta innowacja O-I pozwoli na ultra-elastyczną produkcję opakowań szklanych, którą można szybko rozszerzyć przy niskiej chłonności kapitału. Innowacje i rozwój technologii to kluczowe elementy strategii biznesowej O-I – powiedział Vitaliano Torno, prezes O-I Europe. – Technologia MAGMA pozwala nam zdefiniować nowy sposób produkcji opakowań szklanych, tak abyśmy mogli lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów, a także zapewnić im więcej opcji oraz wyższą elastyczność produkcji – dodał.

Zaprezentowana po raz pierwszy w listopadzie ubiegłego roku technologia MAGMA z powodzeniem działała na linii pilotażowej w amerykańskim zakładzie firmy w Streator w stanie Illinois. Nowa instalacja w Holzminden stanowi kolejny krok w kierunku pełnej komercjalizacji technologii, poprzez wzrost skali produkcji i umożliwienie firmie zwiększenia intensywności i zakresu testów.

Dzięki inwestycji w O-I powstaną nowe miejsca pracy. Firma zaoferuje możliwość rozwoju kariery tym, którzy chcą tworzyć zrównoważone produkty, pozytywnie wpływające na nasze otoczenie. Szkło jest produktem naturalnym, który w nieskończoność i całkowicie nadaje się do recyklingu lub ponownego wykorzystania. Jest tym samym najbardziej zrównoważonym rozwiązaniem opakowaniowym.

– Jesteśmy dumni, że nasz wysoce elastyczny i zaawansowany technologicznie zakład został wybrany do przetestowania tak przełomowej technologii. Cieszymy się, że możemy wyznaczać kierunek w budowaniu innowacji w branży szklarskiej. Nasz zespół świetnie wykwalifikowanych pracowników odgrywa kluczową rolę w realizacji wizji O-I związanej z przyszłością produkcji szkła – stwierdził Reiner Zinnecker, Regionalny Dyrektor Operacyjny, Niemcy.

Źródło: Owens-Illinois, Inc.

www.o-i.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764