logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Owoc ma moc w kampanii wódki „Lubelska”

  PR 27.07.2018, przeczytano 1552 razy
ilustracjastrzałka

Marka rozpoczęła kampanię reklamową, wprowadzając na rynek dwa nowe smaki – Gruszkówkę oraz Jeżynówkę. Za działania komunikacyjne, cały koncept strategiczny i kreatywny odpowiada agencja Schulz brand friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/owoc-ma-moc-w-kampanii-wodki-_lubelska_,37412,artykul.html

Lubelska to marka wódek smakowych z szerokiego portfolio Stock Polska. Dbamy o różnorodność wariantów smakowych naszych produktów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagających i otwartych na eksperymenty klientów. Dzięki temu w kategorii alkoholi smakowych jesteśmy w czołówce w percepcji młodych konsumentów – komentuje Karolina Wróblewska, senior brand manager, Stock Polska.

Lubelska oferowała do tej pory siedem smaków: cytrynowy, porzeczkowy, wiśniowy, żurawinowy, grejpfrutowy, pomarańczowy, ananasowy. Do szerokiego asortymentu dołączają także smaki: gruszkowy oraz jeżynowy. Wraz z nowymi smakami zmienione zostało hasło przewodnie marki i zaprojektowana dedykowana kampania.

Siła tkwi w prostocie! Postawiliśmy na nią zarówno w krótkim, zapamiętywalnym haśle – OWOC MA MOC, jak i ascetycznej grafice. Bazuje ona na dwóch najgorętszych trendach tego sezonu: śmiałej zabawie typografią oraz wykorzystaniu ilustracji wektorowej połączonej ze zdjęciami apetycznych owoców. Dzięki tym rozwiązaniom kreacje przypominają plakaty, które prezentują się nowocześnie i świeżo - szczególnie w tej kategorii produktowej – Wojciech Papuziński, creative group head, Schulz brand friendly.

Działania w ramach kampanii prowadzone będą na eventach oraz w punktach sprzedaży, m.in. za pomocą materiałów POS.

Agencja Schulz brand friendly przygotowała cały koncept kreatywny kampanii. Będzie zajmować się również komunikacją Lubelskiej w internecie.

Źródło: Schulz brand friendly

schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764