Marka rozpoczęła kampanię reklamową, wprowadzając na rynek dwa nowe smaki – Gruszkówkę oraz Jeżynówkę. Za działania komunikacyjne, cały koncept strategiczny i kreatywny odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Lubelska to marka wódek smakowych z szerokiego portfolio Stock Polska. Dbamy o różnorodność wariantów smakowych naszych produktów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagających i otwartych na eksperymenty klientów. Dzięki temu w kategorii alkoholi smakowych jesteśmy w czołówce w percepcji młodych konsumentów – komentuje Karolina Wróblewska, senior brand manager, Stock Polska.
Lubelska oferowała do tej pory siedem smaków: cytrynowy, porzeczkowy, wiśniowy, żurawinowy, grejpfrutowy, pomarańczowy, ananasowy. Do szerokiego asortymentu dołączają także smaki: gruszkowy oraz jeżynowy. Wraz z nowymi smakami zmienione zostało hasło przewodnie marki i zaprojektowana dedykowana kampania.
Siła tkwi w prostocie! Postawiliśmy na nią zarówno w krótkim, zapamiętywalnym haśle – OWOC MA MOC, jak i ascetycznej grafice. Bazuje ona na dwóch najgorętszych trendach tego sezonu: śmiałej zabawie typografią oraz wykorzystaniu ilustracji wektorowej połączonej ze zdjęciami apetycznych owoców. Dzięki tym rozwiązaniom kreacje przypominają plakaty, które prezentują się nowocześnie i świeżo - szczególnie w tej kategorii produktowej – Wojciech Papuziński, creative group head, Schulz brand friendly.
Działania w ramach kampanii prowadzone będą na eventach oraz w punktach sprzedaży, m.in. za pomocą materiałów POS.
Agencja Schulz brand friendly przygotowała cały koncept kreatywny kampanii. Będzie zajmować się również komunikacją Lubelskiej w internecie.
Źródło: Schulz brand friendly