logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Owocowa kolekcja modowa od Somersby

  PR 03.08.2020, przeczytano 1539 razy
ilustracjastrzałka

3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/owocowa-kolekcja-modowa-od-somersby,387970,artykul.html

Nowa akcja potrwa do 31 października 2020 r. Konkurs podzielony jest na 5 etapów, z których każdy potrwa ok. dwóch tygodni. W każdym z nich będzie można wygrać elementy z kolekcji związanej z jednym z 5 smaków Somersby biorących udział w promocji. Na początek zagrać będzie można o nagrody inspirowane Somersby Mango&Lime, następnie Sparkling Rosé, Watermelon, BlackBerry i Apple. Do wygrania są plecaki typu roll-pack, bluzy bomberki oraz T-shirty. Produkty są zadrukowane metodą full-print – są w całości pokryte motywami roślinno-owocowymi nawiązującymi do smaków Somersby.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić Somersby w promocyjnym opakowaniu, znaleźć kod pod kapslem lub zawleczką i wpisać go na stronie www.somersby.pl lub na Messengerze marki. W kolejnym etapie należy odpowiedzieć na pytanie kreatywne. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone rzeczami z kolekcji.

- Ideą aktywacji jest podzielenie się optymizmem marki Somersby z naszymi konsumentami. Z tą właśnie myślą została stworzona nasza wibrująca kolorami kolekcja modowa. Chcemy za jej pomocą tchnąć więcej radości w codzienność – mówi Aleksandra Borek, Somersby Brand Manager. - Ważne jest również, że wszystkie nagrody zostały wyprodukowane przez polską firmę i z wykorzystaniem materiałów eko.

Na stronie www.somersby.pl od 3 sierpnia będzie można zapoznać się z kolekcją oraz kolejnością etapów konkursu i wysłać swoje zgłoszenie. Każdy z etapów akcji będzie komunikowany zarówno na stronie internetowej jak i profilu marki na FB oraz Instagramie.

ilustracjastrzałka

Za koncepcję kreatywną aktywacji odpowiada agencja Kamikaze, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative. Akcję wspierają działania w mediach społecznościowych, kampania digital oraz materiały POSM w sklepach.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764