logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ox Media dla Cleanic w mediach społecznościowych

  PR 29.10.2019, przeczytano 359 razy

OX Media wraz z marką Cleanic zbudowało strategię komunikacji opartą o różne wymiary kobiecej delikatności. Agencja odpowiedzialna jest za launch profili oraz całościowe prowadzenie działań social media na rynku polskim, oraz na rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent postawiono na UGC i współpracę z micro-influencerami. Wszystkie działania mają na celu jak najefektywniejsze dotarcie do szerokiej gamy grup docelowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ox-media-dla-cleanic-w-mediach-spolecznosciowych,384516,artykul.html

Strategia stworzona przez OX Media dla Cleanic opiera się na idei odkrywania różnych wymiarów delikatności. Realizowana będzie poprzez tworzenie autorskiego contentu o charakterze storytellingowym, lifestylowym oraz z zakresu szeroko pojętej pielęgnacji i urody, a także współtworzenie marki zarówno przez użytkowniczki, jak i influencerki. Dzięki tym działaniom agencja chce stworzyć społeczność zaangażowanych i aktywnych kobiet, które będą chciały uczestniczyć w życiu marki i współtworzyć ją przy użyciu UGC. Realizacja działań na profilach zostanie oparta o autorskie sesje fotograficzne i wzbogacona kreatywnym spojrzeniem zaprezentowanym w KV.

Agencja stawia na przyjacielski i otwarty tone of voice, dzięki któremu Marka Cleanic ma stać się towarzyszką kobiet w ich codziennych rytuałach. W planach są także różnorodne akcje i działania z influencerkami i youtuberkami.

- Szukaliśmy agencji, która dobrze zrozumie potrzeby marki znajdującej się na bardzo wymagającym rynku beauty, który stawia przed nami wyzwanie wyróżnienia się zarówno na poziomie strategicznym, jak i kreacyjnym. - mówi Justyna Michalak Dyrektor Działu Marketingu w Harper Hygienics S.A..

Agencja prowadzić będzie również działania performance w celu pozyskania fanów z grupy docelowej w mediach społecznościowych. Stała optymalizacja pozwoli na skuteczne wykorzystanie budżetu reklamowego.

Działania na Facebooku marki rozpoczną się w październiku a launch globalnego profilu Instagramowego przewidziany jest na listopad.

Źródło: OX Media

www.oxmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764