logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ox Media i Medaliści Mistrzostw Europy - współpraca pro bono

  PR 17.09.2019, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

Agencja OX Media wspiera pro bono Mistrzostwa Europy Amp Futbol, które już we wrześniu przyszłego roku odbędą się w Krakowie. Agencja nawiązała współpracę z Amp Futbol Polska - organizatorem przyszłorocznych European Amputee Football Championship i dokładnie na rok przed rozpoczęciem rozgrywek prezentuje logo turnieju. Organizację Mistrzostw w Polsce wspierają miasto Kraków, UEFA oraz European Amputee Football Federation. Kolejni partnerzy i specjalny ambasador Mistrzostw zostaną ogłoszeni już w najbliższych miesiącach. OX Media ma zaszczyt wspierać organizatorów w przygotowaniach imprezy tak dużej rangi. Zadaniem agencji jest stworzenie logotypu i opracowanie identyfikacji wizualnej dla turnieju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ox-media-i-medalisci-mistrzostw-europy---wspolpraca-pro-bono,383988,artykul.html

Amp Futbol to odmiana piłki nożnej, w którą grają zawodnicy po amputacji kończyn dolnych - w polu, lub górnych - w przypadku bramkarzy, udowadniając, że w sporcie nie ma rzeczy niemożliwych.

Realizowany przez OX Media logotyp ma za zadanie służyć rozpoznawalności i promować Mistrzostwa Europy Amp Futbol Kraków 2020.

- Dzięki profesjonalnie opracowanej identyfikacji chcemy podkreślić prestiżowy charakter imprezy i budować jej markę. Logo ma reprezentować zarówno samą dyscyplinę, jak i miejsce organizacji turnieju. - mówi Mateusz Widłak - Prezes Amp Futbol Polska. Agencja stanęła przed wyzwaniem połączenia z jednej strony elementów charakterystycznych dla Krakowa i kolorów reprezentacji Polski, a z drugiej związanych z mistrzostwami i charakterem rozgrywek - sylwetką zawodnika po amputacji, kulami, piłką, czy pucharem.

Logotyp znajdzie się między innymi na stronie internetowej, w materiałach promocyjnych, grawerunku medalów i pucharu czy biletach i identyfikatorach. Oficjalna prezentacja logo odbyła się 13 września 2019, dokładnie na rok przed pierwszym meczem Mistrzostw. W rozgrywkach weźmie udział 16 reprezentacji z całej Europy. Mecze odbywać się będą na stadionie Cracovii oraz Garbarnii.

- Liczymy, że dzięki dobremu przeprowadzeniu turnieju uda im się również zorganizować ampfutbolowe Mistrzostwa Świata w 2022. - wspomina Mateusz Widłak - Prezes AMP Futbol Polska.

Źródło: Ox Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764