logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”

  PR 21.01.2022, przeczytano 449 razy
ilustracja

Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oyakata-z-nowa-kampania-i-loteria-promocyjna-_o-ya%21-ka-kasa%21_,394485,artykul.html

Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, za koncept kreatywny kampanii oraz działania z influencerami – LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe i w grudniu 2021 utrzymały, w drodze rozstrzygniętego przetargu, obsługę Klienta na polskim rynku.

OYAKATA jest marką premium w swojej kategorii, a rosnąca popularność kuchni azjatyckiej i kultury japońskiej kreuje szerokie możliwości promocji. Komunikacja marki opiera się na budowaniu świadomości na temat nowej oferty smaków z linii azjatyckiej (Korean Barbecue, Pad Thai Chicken), a także produktów z oryginalnej linii japońskiej (Japoński Kurczak Teriyaki, Japoński Klasyczny, Japońska Wołowina Smak Wasabi, Japońskie Curry, Miso Ramen, Soy Sauce Ramen, Chicken Ramen, Pork Ramen) oraz loterii konsumenckiej „O YA! KA KASA!”, która jest pierwszą historii loterią prowadzoną z wykorzystaniem produktów OYAKATA. Kampania wystartowała 17 stycznia i potrwa końca marca 2022.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji z mocnym wsparciem w digitalu: YouTube, TikTok, Twitter, Spotify, Twitch, aplikacje zakupowe oraz działania display oraz video w modelu programatycznym. Do promocji zaangażowani zostali również influencerzy gamingowi.

Za koncept kreatywny kampanii oraz za współpracę z twórcami gamingowymi odpowiada agencja LiquidThread, natomiast za optymalizację oraz zakup mediów odpowiedzialny jest Spark Foundry.

Źródło: Spark Foundry

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764