logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”

  PR 21.01.2022, przeczytano 1069 razy
ilustracja

Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oyakata-z-nowa-kampania-i-loteria-promocyjna-_o-ya%21-ka-kasa%21_,394485,artykul.html

Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, za koncept kreatywny kampanii oraz działania z influencerami – LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe i w grudniu 2021 utrzymały, w drodze rozstrzygniętego przetargu, obsługę Klienta na polskim rynku.

OYAKATA jest marką premium w swojej kategorii, a rosnąca popularność kuchni azjatyckiej i kultury japońskiej kreuje szerokie możliwości promocji. Komunikacja marki opiera się na budowaniu świadomości na temat nowej oferty smaków z linii azjatyckiej (Korean Barbecue, Pad Thai Chicken), a także produktów z oryginalnej linii japońskiej (Japoński Kurczak Teriyaki, Japoński Klasyczny, Japońska Wołowina Smak Wasabi, Japońskie Curry, Miso Ramen, Soy Sauce Ramen, Chicken Ramen, Pork Ramen) oraz loterii konsumenckiej „O YA! KA KASA!”, która jest pierwszą historii loterią prowadzoną z wykorzystaniem produktów OYAKATA. Kampania wystartowała 17 stycznia i potrwa końca marca 2022.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji z mocnym wsparciem w digitalu: YouTube, TikTok, Twitter, Spotify, Twitch, aplikacje zakupowe oraz działania display oraz video w modelu programatycznym. Do promocji zaangażowani zostali również influencerzy gamingowi.

Za koncept kreatywny kampanii oraz za współpracę z twórcami gamingowymi odpowiada agencja LiquidThread, natomiast za optymalizację oraz zakup mediów odpowiedzialny jest Spark Foundry.

Źródło: Spark Foundry

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764