logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”

  PR 21.01.2022, przeczytano 1093 razy
ilustracja

Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oyakata-z-nowa-kampania-i-loteria-promocyjna-_o-ya%21-ka-kasa%21_,394485,artykul.html

Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, za koncept kreatywny kampanii oraz działania z influencerami – LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe i w grudniu 2021 utrzymały, w drodze rozstrzygniętego przetargu, obsługę Klienta na polskim rynku.

OYAKATA jest marką premium w swojej kategorii, a rosnąca popularność kuchni azjatyckiej i kultury japońskiej kreuje szerokie możliwości promocji. Komunikacja marki opiera się na budowaniu świadomości na temat nowej oferty smaków z linii azjatyckiej (Korean Barbecue, Pad Thai Chicken), a także produktów z oryginalnej linii japońskiej (Japoński Kurczak Teriyaki, Japoński Klasyczny, Japońska Wołowina Smak Wasabi, Japońskie Curry, Miso Ramen, Soy Sauce Ramen, Chicken Ramen, Pork Ramen) oraz loterii konsumenckiej „O YA! KA KASA!”, która jest pierwszą historii loterią prowadzoną z wykorzystaniem produktów OYAKATA. Kampania wystartowała 17 stycznia i potrwa końca marca 2022.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji z mocnym wsparciem w digitalu: YouTube, TikTok, Twitter, Spotify, Twitch, aplikacje zakupowe oraz działania display oraz video w modelu programatycznym. Do promocji zaangażowani zostali również influencerzy gamingowi.

Za koncept kreatywny kampanii oraz za współpracę z twórcami gamingowymi odpowiada agencja LiquidThread, natomiast za optymalizację oraz zakup mediów odpowiedzialny jest Spark Foundry.

Źródło: Spark Foundry

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764