logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oznakowanie pojazdów specjalistycznych z 3M Scotchlite 823

  PR 31.08.2018, przeczytano 657 razy
ilustracjastrzałka

Firma Integart zaprasza na jednodniowy warsztat aplikacyjny pt. „Oznakowanie pojazdów specjalistycznych” – z udziałem Rafała Żmudy. Na warsztat bierzemy wóz Ochotniczej Straży Pożarnej; Mercedes Benz Atego 1429AF. Pokażemy zastosowanie folii 3M Scotchlite High Intensity Metalized Flexible Prismatic Vehicle Marking seria 823i oraz konturowe oznakowanie pojazdów specjalistycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oznakowanie-pojazdow-specjalistycznych-z-3m-scotchlite-823,37754,artykul.html

3M Scotchlite 823i jest folią samochodową odblaskową typ 2, wykonaną w technologii mikropryzmatycznej. Kluczową właściwością folii jest klej kanalikowy 3M Comply z funkcją Controltac, dzięki której mamy zwiększone możliwości pozycjonowania folii na pojeździe przy uzyskaniu niepełnej adhezji. Klej kanalikowy wpływa na łatwiejszy proces aplikacji i minimalizuje ryzyko zamykania pęcherzy powietrza pod materiałem odblaskowym.

Zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764