logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pa, Novem i Click Community z akcją charytatywną na rzecz Fundacji Dzieciom

  PR 13.01.2020, przeczytano 970 razy
ilustracjastrzałka

„Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro” – tak brzmi motyw przewodni akcji charytatywnej przygotowanej przez PA, Novem i Click Community. Na potrzeby tego wydarzenia agencje stworzyły personalizowane skarpety, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Fundacji Dzieciom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pa%2C-novem-i-click-community-z-akcja-charytatywna-na-rzecz-fundacji-dzieciom,385291,artykul.html

W minionym roku PA, Novem i Click Community wspierały kreatywność i pomysłowość, przygotowując konkurs dla najmłodszych z okazji Dnia Dziecka. Tym razem agencje poszły o krok dalej i zorganizowały akcję charytatywną „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro. Na potrzeby tej społecznej inicjatywy wyprodukowano kilkaset par personalizowanych skarpet, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz podopiecznych Fundacji Dzieciom.

– Wieść o akcji charytatywnej „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro” przygotowanej przez PA, Novem i Click Community bardzo nas ucieszyła. Ta społeczna inicjatywa, z którą związana jest sprzedaż skarpet w szczytnym celu, to wyjątkowe wydarzenie i szansa na lepsze życie aż dla 36 000 podopiecznych. Każdy pomysł dzięki, któremu można pomóc osobom chorym i potrzebującym wsparcia jest ważny i niezwykle potrzebny. Kolorowe skarpety dały radość nie tylko kupującym lub obdarowanym, ale również naszym podopiecznym. Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się już w inicjatywę  „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro”.  To akcja dzięki, której robi się cieplej nie tylko w stopy, ale i na sercu – Monika Sadowska, rzecznik prasowy Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”

Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” jest organizacją pożytku publicznego. Działa od 1998 roku. Obejmuje opieką ponad 36 000 podopiecznych z całego kraju – są to dzieci z porażeniem mózgowym, wadami serca, autyzmem, zespołem Downa, dystrofią mięśniową, epilepsją, chorobami nowotworowymi. Pozyskuje fundusze na ich leczenie, rehabilitację, zakup lekarstw, sprzętu medycznego, pomocy edukacyjnych i inne specjalne potrzeby. Inicjatorem programu był prof. Zbigniew Religa, a Beata Tyszkiewicz pozostaje aktywnym patronem tego niezwykle istotnego społecznie przedsięwzięcia.

Źródło: PA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764