logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pa, Novem i Click Community z akcją charytatywną na rzecz Fundacji Dzieciom

  PR 13.01.2020, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

„Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro” – tak brzmi motyw przewodni akcji charytatywnej przygotowanej przez PA, Novem i Click Community. Na potrzeby tego wydarzenia agencje stworzyły personalizowane skarpety, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Fundacji Dzieciom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pa%2C-novem-i-click-community-z-akcja-charytatywna-na-rzecz-fundacji-dzieciom,385291,artykul.html

W minionym roku PA, Novem i Click Community wspierały kreatywność i pomysłowość, przygotowując konkurs dla najmłodszych z okazji Dnia Dziecka. Tym razem agencje poszły o krok dalej i zorganizowały akcję charytatywną „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro. Na potrzeby tej społecznej inicjatywy wyprodukowano kilkaset par personalizowanych skarpet, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz podopiecznych Fundacji Dzieciom.

– Wieść o akcji charytatywnej „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro” przygotowanej przez PA, Novem i Click Community bardzo nas ucieszyła. Ta społeczna inicjatywa, z którą związana jest sprzedaż skarpet w szczytnym celu, to wyjątkowe wydarzenie i szansa na lepsze życie aż dla 36 000 podopiecznych. Każdy pomysł dzięki, któremu można pomóc osobom chorym i potrzebującym wsparcia jest ważny i niezwykle potrzebny. Kolorowe skarpety dały radość nie tylko kupującym lub obdarowanym, ale również naszym podopiecznym. Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się już w inicjatywę  „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro”.  To akcja dzięki, której robi się cieplej nie tylko w stopy, ale i na sercu – Monika Sadowska, rzecznik prasowy Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”

Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” jest organizacją pożytku publicznego. Działa od 1998 roku. Obejmuje opieką ponad 36 000 podopiecznych z całego kraju – są to dzieci z porażeniem mózgowym, wadami serca, autyzmem, zespołem Downa, dystrofią mięśniową, epilepsją, chorobami nowotworowymi. Pozyskuje fundusze na ich leczenie, rehabilitację, zakup lekarstw, sprzętu medycznego, pomocy edukacyjnych i inne specjalne potrzeby. Inicjatorem programu był prof. Zbigniew Religa, a Beata Tyszkiewicz pozostaje aktywnym patronem tego niezwykle istotnego społecznie przedsięwzięcia.

Źródło: PA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21
Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz...
Performante mówi „Yes”
Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera
Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764