logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pa, Novem i Click Community z akcją charytatywną na rzecz Fundacji Dzieciom

  PR 13.01.2020, przeczytano 965 razy
ilustracjastrzałka

„Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro” – tak brzmi motyw przewodni akcji charytatywnej przygotowanej przez PA, Novem i Click Community. Na potrzeby tego wydarzenia agencje stworzyły personalizowane skarpety, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Fundacji Dzieciom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pa%2C-novem-i-click-community-z-akcja-charytatywna-na-rzecz-fundacji-dzieciom,385291,artykul.html

W minionym roku PA, Novem i Click Community wspierały kreatywność i pomysłowość, przygotowując konkurs dla najmłodszych z okazji Dnia Dziecka. Tym razem agencje poszły o krok dalej i zorganizowały akcję charytatywną „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro. Na potrzeby tej społecznej inicjatywy wyprodukowano kilkaset par personalizowanych skarpet, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz podopiecznych Fundacji Dzieciom.

– Wieść o akcji charytatywnej „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro” przygotowanej przez PA, Novem i Click Community bardzo nas ucieszyła. Ta społeczna inicjatywa, z którą związana jest sprzedaż skarpet w szczytnym celu, to wyjątkowe wydarzenie i szansa na lepsze życie aż dla 36 000 podopiecznych. Każdy pomysł dzięki, któremu można pomóc osobom chorym i potrzebującym wsparcia jest ważny i niezwykle potrzebny. Kolorowe skarpety dały radość nie tylko kupującym lub obdarowanym, ale również naszym podopiecznym. Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się już w inicjatywę  „Podaj dalej, bo #ParaCzyniDobro”.  To akcja dzięki, której robi się cieplej nie tylko w stopy, ale i na sercu – Monika Sadowska, rzecznik prasowy Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”

Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” jest organizacją pożytku publicznego. Działa od 1998 roku. Obejmuje opieką ponad 36 000 podopiecznych z całego kraju – są to dzieci z porażeniem mózgowym, wadami serca, autyzmem, zespołem Downa, dystrofią mięśniową, epilepsją, chorobami nowotworowymi. Pozyskuje fundusze na ich leczenie, rehabilitację, zakup lekarstw, sprzętu medycznego, pomocy edukacyjnych i inne specjalne potrzeby. Inicjatorem programu był prof. Zbigniew Religa, a Beata Tyszkiewicz pozostaje aktywnym patronem tego niezwykle istotnego społecznie przedsięwzięcia.

Źródło: PA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764