logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji

  PR 30.01.2023, przeczytano 1111 razy
ilustracja

Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają filtrów, dzięki czemu nie wymagają praktycznie żadnej konserwacji. Charakteryzują się również długą żywotnością osiągającą 20 000 godzin do momentu obniżenia fabrycznej jasności do połowy. Sprawia to, że idealnie nadają się do zastosowań w szkolnictwie wyższym, korporacyjnych salach konferencyjnych i sektorze rekreacyjnym. Firma Sharp/NEC zaprezentuje nowy projektor laserowy NEC PA1705UL po raz pierwszy na targach ISE 2023 w Barcelonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pa1705ul-od-sharp-nec-%E2%80%93-laserowy-projektor-instalacyjny-lcd--o-wysokiej-jasnosci-i-bezfiltrowej-konstrukcji,398802,artykul.html

Nowe modele z serii PA dysponują technologią laserowego źródła światła, zapewniając stałą jakość obrazu przez długi okres eksploatacji oraz niemal bezobsługową pracę. Użytkownicy mogą wybierać z szerokiej gamy obiektywów do różnych zastosowań, a dzięki oprogramowaniu ProAssist, instalacja jest bezstresowa, umożliwia łatwe zarządzanie profesjonalnymi funkcjami, ustawieniami oraz sterowanie projektorem. W projektorach nie ma konieczności wymiany filtrów  gdyż posiadają opatentowany, całkowicie uszczelniony laserowy silnik optyczny, co zapobiega wnikaniu kurzu i zapewnia nieskazitelną jakość obrazu na całym ekranie. Dzięki jasności 17000 lumenów, nowy PA1705UL wyświetla ostre i wyraźne obrazy nawet w jasnym otoczeniu.

- Ważną zaletą nowych projektorów instalacyjnych NEC jest ich supercicha praca - są one przeznaczone do zastosowań w środowiskach takich jak muzea, audytoria i sale konferencyjne - miejscach, w których uwaga widzów musi być skupiona na treści, bez zakłóceń spowodowanych szumem projektora - powiedział Gerd Kaiser, Senior Product Line Manager Large Venue and Digital Cinema projection w Sharp NEC Display Solutions Europe. - Nowe modele z serii  PA zapewniają użytkownikom kompaktowe, a jednocześnie wydajne i elastyczne rozwiązanie do tworzenia projekcji na potrzeby udostępniania treści na dużą skalę - nie możemy się doczekać, aby przedstawić część tej nowej serii na ISE i poznać opinie naszych odbiorców!.

Projektor laserowy NEC PA1705UL będzie można po raz pierwszy zobaczyć na stoisku Sharp/NEC na targach ISE 2023 (stoisko E600, hala 3), w dniach 31 stycznia - 3 lutego, w Fira Barcelona, w Hiszpanii. Nowe projektory NEC z serii PA będą dostępne od lipca 2023 roku.

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764