logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji

  PR 30.01.2023, przeczytano 986 razy
ilustracja

Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają filtrów, dzięki czemu nie wymagają praktycznie żadnej konserwacji. Charakteryzują się również długą żywotnością osiągającą 20 000 godzin do momentu obniżenia fabrycznej jasności do połowy. Sprawia to, że idealnie nadają się do zastosowań w szkolnictwie wyższym, korporacyjnych salach konferencyjnych i sektorze rekreacyjnym. Firma Sharp/NEC zaprezentuje nowy projektor laserowy NEC PA1705UL po raz pierwszy na targach ISE 2023 w Barcelonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pa1705ul-od-sharp-nec-%E2%80%93-laserowy-projektor-instalacyjny-lcd--o-wysokiej-jasnosci-i-bezfiltrowej-konstrukcji,398802,artykul.html

Nowe modele z serii PA dysponują technologią laserowego źródła światła, zapewniając stałą jakość obrazu przez długi okres eksploatacji oraz niemal bezobsługową pracę. Użytkownicy mogą wybierać z szerokiej gamy obiektywów do różnych zastosowań, a dzięki oprogramowaniu ProAssist, instalacja jest bezstresowa, umożliwia łatwe zarządzanie profesjonalnymi funkcjami, ustawieniami oraz sterowanie projektorem. W projektorach nie ma konieczności wymiany filtrów  gdyż posiadają opatentowany, całkowicie uszczelniony laserowy silnik optyczny, co zapobiega wnikaniu kurzu i zapewnia nieskazitelną jakość obrazu na całym ekranie. Dzięki jasności 17000 lumenów, nowy PA1705UL wyświetla ostre i wyraźne obrazy nawet w jasnym otoczeniu.

- Ważną zaletą nowych projektorów instalacyjnych NEC jest ich supercicha praca - są one przeznaczone do zastosowań w środowiskach takich jak muzea, audytoria i sale konferencyjne - miejscach, w których uwaga widzów musi być skupiona na treści, bez zakłóceń spowodowanych szumem projektora - powiedział Gerd Kaiser, Senior Product Line Manager Large Venue and Digital Cinema projection w Sharp NEC Display Solutions Europe. - Nowe modele z serii  PA zapewniają użytkownikom kompaktowe, a jednocześnie wydajne i elastyczne rozwiązanie do tworzenia projekcji na potrzeby udostępniania treści na dużą skalę - nie możemy się doczekać, aby przedstawić część tej nowej serii na ISE i poznać opinie naszych odbiorców!.

Projektor laserowy NEC PA1705UL będzie można po raz pierwszy zobaczyć na stoisku Sharp/NEC na targach ISE 2023 (stoisko E600, hala 3), w dniach 31 stycznia - 3 lutego, w Fira Barcelona, w Hiszpanii. Nowe projektory NEC z serii PA będą dostępne od lipca 2023 roku.

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764