logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pachnące worki na śmieci Jana Niezbędnego z promocyjnym wsparciem

  PR 27.09.2018, przeczytano 864 razy
ilustracjastrzałka

Do bogatego portfolio worków na śmieci Jana Niezbędnego dołącza kolejny innowacyjny produkt. Niezwykle wytrzymałe, a przy tym pachnące Worki ULTRA w pastelowych kolorach zapowiadają się na hit sklepowych półek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pachnace-worki-na-smieci-jana-niezbednego-z-promocyjnym-wsparciem,379519,artykul.html

Worki ULTRA Jana Niezbędnego posiadają szereg bardzo dobrze odebranych przez rynek udogodnień swoich poprzedników, a także zupełnie nowe właściwości. Linia jest produkowana przy użyciu technologii wykorzystującej katalizatory metalocenowe, która poprawia właściwości mechaniczne folii. Dzięki temu jest mocniejsza i bardziej elastyczna, a przy tym cieńsza i lżejsza. Mniejsza ilość materiału sprawia, że produkt jest bardziej przyjazny dla środowiska. Ale tym, co szczególnie wyróżnia nowe worki Ultra, są ich pastelowe kolory oraz zapachy.

Wprowadzenie pachnących worków ULTRA to odpowiedź na większą otwartość konsumentów na innowacje produktowe. Jesteśmy pewni, że i tym razem docenią oni funkcjonalność naszego produktu i będą z przyjemnością korzystać z wygody, jaką zapewnia – mówi Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska.

Wprowadzeniu worków towarzyszy silne wsparcie producenta, co gwarantuje wysoką rotację produktu. Punkty sprzedaży otrzymają „jednofacowe” displaye, które pozwalają na maksymalne wykorzystanie półki sklepowej. W ramach działań marketingowych zaplanowana jest komunikacja PR realizowana przez agencję Kuźnia Group. Prowadzone będą również działania w social mediach i akcje digitalowe. Za aktywności na Facebooku i Instagramie odpowiada Agencja Social Media Now.

Źródło: Sarantis Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764