logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pachnące worki na śmieci Jana Niezbędnego z promocyjnym wsparciem

  PR 27.09.2018, przeczytano 238 razy
ilustracjastrzałka

Do bogatego portfolio worków na śmieci Jana Niezbędnego dołącza kolejny innowacyjny produkt. Niezwykle wytrzymałe, a przy tym pachnące Worki ULTRA w pastelowych kolorach zapowiadają się na hit sklepowych półek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pachnace-worki-na-smieci-jana-niezbednego-z-promocyjnym-wsparciem,379519,artykul.html

Worki ULTRA Jana Niezbędnego posiadają szereg bardzo dobrze odebranych przez rynek udogodnień swoich poprzedników, a także zupełnie nowe właściwości. Linia jest produkowana przy użyciu technologii wykorzystującej katalizatory metalocenowe, która poprawia właściwości mechaniczne folii. Dzięki temu jest mocniejsza i bardziej elastyczna, a przy tym cieńsza i lżejsza. Mniejsza ilość materiału sprawia, że produkt jest bardziej przyjazny dla środowiska. Ale tym, co szczególnie wyróżnia nowe worki Ultra, są ich pastelowe kolory oraz zapachy.

Wprowadzenie pachnących worków ULTRA to odpowiedź na większą otwartość konsumentów na innowacje produktowe. Jesteśmy pewni, że i tym razem docenią oni funkcjonalność naszego produktu i będą z przyjemnością korzystać z wygody, jaką zapewnia – mówi Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska.

Wprowadzeniu worków towarzyszy silne wsparcie producenta, co gwarantuje wysoką rotację produktu. Punkty sprzedaży otrzymają „jednofacowe” displaye, które pozwalają na maksymalne wykorzystanie półki sklepowej. W ramach działań marketingowych zaplanowana jest komunikacja PR realizowana przez agencję Kuźnia Group. Prowadzone będą również działania w social mediach i akcje digitalowe. Za aktywności na Facebooku i Instagramie odpowiada Agencja Social Media Now.

Źródło: Sarantis Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764