Do bogatego portfolio worków na śmieci Jana Niezbędnego dołącza kolejny innowacyjny produkt. Niezwykle wytrzymałe, a przy tym pachnące Worki ULTRA w pastelowych kolorach zapowiadają się na hit sklepowych półek.
Worki ULTRA Jana Niezbędnego posiadają szereg bardzo dobrze odebranych przez rynek udogodnień swoich poprzedników, a także zupełnie nowe właściwości. Linia jest produkowana przy użyciu technologii wykorzystującej katalizatory metalocenowe, która poprawia właściwości mechaniczne folii. Dzięki temu jest mocniejsza i bardziej elastyczna, a przy tym cieńsza i lżejsza. Mniejsza ilość materiału sprawia, że produkt jest bardziej przyjazny dla środowiska. Ale tym, co szczególnie wyróżnia nowe worki Ultra, są ich pastelowe kolory oraz zapachy.
– Wprowadzenie pachnących worków ULTRA to odpowiedź na większą otwartość konsumentów na innowacje produktowe. Jesteśmy pewni, że i tym razem docenią oni funkcjonalność naszego produktu i będą z przyjemnością korzystać z wygody, jaką zapewnia – mówi Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska.
Wprowadzeniu worków towarzyszy silne wsparcie producenta, co gwarantuje wysoką rotację produktu. Punkty sprzedaży otrzymają „jednofacowe” displaye, które pozwalają na maksymalne wykorzystanie półki sklepowej. W ramach działań marketingowych zaplanowana jest komunikacja PR realizowana przez agencję Kuźnia Group. Prowadzone będą również działania w social mediach i akcje digitalowe. Za aktywności na Facebooku i Instagramie odpowiada Agencja Social Media Now.
Źródło: Sarantis Polska