logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pachnące worki na śmieci Jana Niezbędnego z promocyjnym wsparciem

  PR 27.09.2018, przeczytano 275 razy
ilustracjastrzałka

Do bogatego portfolio worków na śmieci Jana Niezbędnego dołącza kolejny innowacyjny produkt. Niezwykle wytrzymałe, a przy tym pachnące Worki ULTRA w pastelowych kolorach zapowiadają się na hit sklepowych półek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pachnace-worki-na-smieci-jana-niezbednego-z-promocyjnym-wsparciem,379519,artykul.html

Worki ULTRA Jana Niezbędnego posiadają szereg bardzo dobrze odebranych przez rynek udogodnień swoich poprzedników, a także zupełnie nowe właściwości. Linia jest produkowana przy użyciu technologii wykorzystującej katalizatory metalocenowe, która poprawia właściwości mechaniczne folii. Dzięki temu jest mocniejsza i bardziej elastyczna, a przy tym cieńsza i lżejsza. Mniejsza ilość materiału sprawia, że produkt jest bardziej przyjazny dla środowiska. Ale tym, co szczególnie wyróżnia nowe worki Ultra, są ich pastelowe kolory oraz zapachy.

Wprowadzenie pachnących worków ULTRA to odpowiedź na większą otwartość konsumentów na innowacje produktowe. Jesteśmy pewni, że i tym razem docenią oni funkcjonalność naszego produktu i będą z przyjemnością korzystać z wygody, jaką zapewnia – mówi Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska.

Wprowadzeniu worków towarzyszy silne wsparcie producenta, co gwarantuje wysoką rotację produktu. Punkty sprzedaży otrzymają „jednofacowe” displaye, które pozwalają na maksymalne wykorzystanie półki sklepowej. W ramach działań marketingowych zaplanowana jest komunikacja PR realizowana przez agencję Kuźnia Group. Prowadzone będą również działania w social mediach i akcje digitalowe. Za aktywności na Facebooku i Instagramie odpowiada Agencja Social Media Now.

Źródło: Sarantis Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Izba Artykułów Promocyjnych z dniem 19.06.2019 roku przedłużyła współpracę z Kancelarią Kuźma, Organa i Wspólnicy Spółka Partnerska Radców Prawnych w zakresie pomocy prawnej dla Członków PIAP.
Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w wieku 18-45 lat, a jak przewidują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” ich liczba będzie wzrastać w kolejnych...
#Zdrowiepań – Gala Finałowa kampanii
W czwartek, 13 czerwca w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa". Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. Podczas uroczystości zostały wręczone...
Olympus: Telekonwerter i aktualizacja oprogramowania OM-D E-M1 Mark II
M.Zuiko Digital 2x Telekonwerter MC-20 podwaja długość ogniskowej używanego obiektywu, gwarantuje mobilność i pozwala fotografować w każdych warunkach atmosferycznych. Telekonwerter współpracuje z obiektywami M.Zuiko Digital ED 300mm F4.0 IS PRO, ED 40-150mm F2.8 PRO oraz ED 150-400mm F4.5 TC1.25x IS PRO (dostępny wkrótce). 2x Telekonwerter MC-20 trafi do sprzedaży na początku...
Nowości Feiyutech w ofercie Foxfoto
Firma Foxfoto – wyłączny dystrybutor marki FeiyuTech – ma przyjemność przedstawić najnowsze produkty w ofercie tej marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764