logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Packaging Innovations i Strefa Studenta 2020 pod patronatem Signs.pl

   10.02.2020, przeczytano 346 razy
ilustracja

Kilkanaście godzin warsztatów i prezentacji, dwie konferencje, wystawa unikatowych puszek WOŚP z ostatnich 22 lat, czy innowacyjne rozwiązania tj. druk światła. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się w dniach 1-2 kwietnia 2020 roku w EXPO XXI Warszawa, są przykładem na to, jak dynamicznie zmienia się branża targowa. Zachowując swój specjalistyczny charakter łączy biznes z wiedzą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/packaging-innovations-i-strefa-studenta-2020-pod-patronatem-signs.pl,385634,artykul.html

Warsztaty i prezentacje w strefach workShops

Równie ważne jak stoiska targowe są szkolenia i warsztaty. Na Targach Packaging Innovations organizowane są one przez dwa dni w dwóch strefach workShops. Największym zainteresowaniem cieszą się case studies z konkretnymi rozwiązaniami. Spotkania prowadzą cenieni specjaliści. Chętnie dzielą się wiedzą i po każdym wystąpieniu zachęcają do dyskusji. Targi poruszają najbardziej aktualne tematy. Podczas nadchodzącej edycji wysłuchamy m.in.: Konrada Nowakowskiego z Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań, który odpowie na pytanie – czy papier jest synonimem ekologicznego opakowania? Podczas prezentacji Roberta Sieńko z firmy 3m projekt Sp. j. poznamy najlepsze przykłady materiałów POS z polskiego i europejskiego rynku. Pierwszego dnia ciekawie zapowiada się Forum Przedsiębiorców Branży Opakowań.

Konferencje: LabelInnovations oraz Packaging Revolutions

Kilkanaście godzin warsztatów z ekspertami to nie wszystko. Podczas Packaging Innovations odbędą się aż dwie konferencje. Pierwszego dnia firma Etigraf Etykiety.pl zaprasza na LabelInnovations - spotkanie z ekspertami, które otwiera nowe perspektywy w świecie etykiet i opakowań. Drugiego dnia będzie można uczestniczyć w konferencji Packaging [R]evolutions organizowanej przez firmą Aniflex oraz Targi w Krakowie. Wśród omawianych tematów pojawią się te związane z najnowszymi osiągnięciami z zakresu projektowania i produkcji „ekologicznych” etykiet i opakowań. Podczas jednej z prezentacji zostanie przedstawione innowacyjne rozwiązanie niemieckiej firmy Inuru, która na opakowaniach i etykietach drukuje… światło.

10 stref tematycznych

W tym roku organizatorzy proponują nowy podział stref tematycznych. Wszystko po to, aby jeszcze dokładniej skategoryzować ofertę wystawców i ułatwić zwiedzającym dotarcie do poszukiwanych produktów. Podczas nadchodzącej edycji do wyboru jest aż 10 stref: PACKAGING, COMPONENTS, LABELLING, PRINT FINISHING, POS&DISPLAYS, LOGISPACK, SERVICES, MACHINES, ECO i LUXPACK. Szczegóły na temat każdej z nich można poznać odwiedzając stronę www.packaginginnovations.pl

Strefa ECO

Firmy działające zgodnie z ideą circular economy zaprezentują swoją ofertę w Strefie ECO. Udział potwierdziła m.in. firma POLPAK Sp. z o.o. posiadająca szeroki asortyment opakowań kosmetycznych i zamknięć do opakowań wykonanych z PCR’u. - Granulat pochodzący z recyklingu może stanowić nawet 50% składu tworzywa, dodając do tego regranulat z recyklingu wewnętrznego linii produkcyjnej, jesteśmy w stanie osiągnąć do 80% składu produktu stanowiące tworzywo pochodzące z odzysku. – przekonują pracownicy firmy.

ilustracjastrzałka

Konkurs Strefa Studenta - trampolina do kariery

Od 9 lat w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations organizowany jest konkurs Strefa Studenta. Dlaczego warto w nim wziąć udział? Na targach spotyka się cała branża. To dla młodych projektantów szansa na zaprezentowanie innowacyjnych pomysłów i nawiązanie pierwszych kontaktów zawodowych.

Zasady konkursu

Udział może wziąć każdy student, który zaprojektuje i wykona prototyp opakowania bądź etykiety. Do wyboru są trzy kategorie: Szata Graficzna, Funkcjonalność i Forma oraz Wrażenie. Spośród nadesłanych prac Jury wyłoni 15 laureatów, którzy zaprezentują swoje prace na Targach Packaging Innovations. Na targach zostanie wybrana 3-ka zwycięzców, którzy otrzymają nagrodę pieniężną, a także możliwość promocji swoich projektów w branżowym czasopiśmie. Dzięki Strefie Studenta wystawcy mają okazję dotarcia do młodych talentów, a przez to możliwość wprowadzenia nowych rozwiązań w swoich firmach.

Opinie uczestników konkursu są jednoznaczne:

- Strefa Studenta to okazja dla młodych projektantów do zaprezentowania się. Podejrzewam, że mało kto na takim etapie kariery projektowej byłby chętny kupić stoisko na targach. Myślę, że to jest bardzo dobra okazja dla zdolnych osób, które chcą pokazać swoje prace światu. Osoby, które podchodziły do stoiska były bardzo dociekliwe. Projektant dużo czasu spędza nad projektem i nagle dostaje nagrodę w postaci zainteresowania ze strony branży. To jest bardzo miłe. – podsumował ubiegłoroczną edycję Bartosz Świętkowski, autor projektu „Opakowanie na płytę inspirowane miastem”.

Niespodzianka

Nie zabraknie niespodzianek. Przez dwa dni będzie okazja obejrzenia wystawy kartonowych puszek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z ostatnich 22 lat. Część z nich to unikatowe egzemplarze.

Wszystkich zainteresowanych produkcją, dystrybucją, zakupem, designem, projektowaniem opakowań zapraszamy do odwiedzenia Targów Packaging Innovations. Wśród wystawców pojawią się najważniejsi producenci i dostawcy opakowań dla sektorów produkcyjnych takich jak: spożywczy, kosmetyczny, chemiczny, farmaceutyczny, alkoholowy, motoryzacyjny, elektroniczny czy odzieżowy. To okazja do nawiązania cennych, bezpośrednich kontaktów.

Targi oraz konkurs Strefa Studenta objęte są patronatem medialnym Signs.pl.
 

Źródło: Targi w Krakowie

www.packaginginnovations.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Niby są cztery oddzielne okienka, ale po co, skoro jeśli nie zaznaczy się wszystkich, to nie przepuszcza? Można zrobić jedno, mniej miejsca zajmie.

Bardzo słabo Targi w Krakowie.
I brzydko w ten sposób pozyskiwać wszystkie zgody "na teraz" i na "w przyszłości".

avatar użytkownika
,

To jest formularz umożliwiający otrzymanie bezpłatnej wejściówki w zamian za wyrażenie wszystkich zgód. Jeśli ktoś nie chce ich wyrażać, powinien kupić sobie bilet płacąc za wstęp pieniędzmi, z nie zgodami marketingowymi. Widzisz jakiś powód dla którego organizator powinien fundować komuś coś za darmo?  

,

W istocie - można coś dać bez żądania czegoś w zamian.  

avatar użytkownika
,

Nie napisałeś że można, ale że brzydko jest nie dać. Ty rozdajesz swój majątek i poświęcasz swoją pracę aby robić nieznajomym miłe prezenty? Pochwal się - gdzie możemy to zobaczyć?  

Najnowsze w tym dziale

Warszawa: wojewoda unieważnia uchwałę krajobrazową
Reklamoza w Warszawie na razie zostaje, a uporządkowanie przestrzeni miejskiej odwlecze się w czasie. Przegłosowana w styczniu warszawska uchwała krajobrazowa została unieważniona przez Konstantego Radziwiłła – wojewodę mazowieckiego.
Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764