logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Packaging Innovations: 6. edycja konkursu Strefy Studenta

   03.02.2017, przeczytano 953 razy
ilustracjastrzałka

O polskich projektantach z roku na rok jest głośniej, zarówno w mediach jak i na światowych wystawach. Młodzi designerzy odnoszą spektakularne sukcesy i coraz częściej upominają się o nich zagraniczne firmy, które doceniają świeże podejście oraz pracowitość polskich artystów. Z myślą o młodych talentach powstał konkurs Strefa Studenta organizowany w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, do którego udziału zapraszani są studenci zajmujący się projektowaniem opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/packaging-innovations%3A-6.-edycja-konkursu-strefy-studenta-,31292,artykul.html

Czym jest Strefa Studenta?

Strefa Studenta to konkurs kierowany do młodych ludzi z pasją tworzenia, chcących już podczas okresu swojej edukacji postawić pierwsze kroki na ścieżkach kariery. Jest to szansa na poznanie branży opakowań i nawiązania kontaktów, które nierzadko owocują nawiązaniem współpracy biznesowej.

W ciągu 7 lat trwania konkursu swoje prace zaprezentowało kilkudziesięciu autorów, których projekty nie tylko doceniło jury, ale również Wystawcy Targów – przedstawiciele kluczowych firm z branży opakowań.


Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia

Nie wystarczy marzyć o wielkiej karierze. Często droga do niej wymaga konsekwencji w dążeniu do celu. Trzeba również korzystać z okazji pokazania się szerszej publiczności. Taką właśnie możliwość daje udział w Strefie Studenta. Zamiast wysyłać niezliczoną liczbę CV, lepiej spotkać się ze specjalistami, którzy w ciągu 2 dni prezentować będą swoją ofertę na 200 stoiskach podczas największych w Europie Środkowej Międzynarodowych Targach Opakowań Packaging Innovations. „Studencie, nie chowaj swoich projektów w szufladzie, tylko już dziś dołącz, do tych, dla których udział w wydarzeniu był początkiem zawodowej kariery.” – zachęcają organizatorzy Targów i przypominają, że termin nadsyłania zgłoszeń upływa 24 lutego.

"Udział w Strefie Studenta to szansa na zaprezentowanie swojego projektu szerokiemu gronu odbiorców - osobom w różnym wieku, z różnych branż i dziedzin. To świetny sposób na jego weryfikację - otrzymanie wskazówek, a także sprawdzenie jak inni na niego reagują. Strefa Studenta to również możliwość bliższego poznania branży opakowań oraz nawiązania ciekawych kontaktów. Zdecydowanie polecam wszystkim studentom." - Magdalena Witkowicz, Laureatka Strefy Studenta i Finalistka Pro Carton Young Designers Award

„[…] Naprawdę, jest to niesamowita okazja do pokazania projektów i zachęcam osoby, które wezmą udział w kolejnych latach do druku dużej ilości wizytówek, bo moje się bardzo szybko rozeszły ;) Bardzo ważna jest opinia innych osób z branży dotycząca projektów, które robią studenci, a to jest idealne miejsce na taki wywiad. Wiele osób chętnie podchodzi do stoisk Strefy Studenta i wykazuje ogromne zainteresowanie. Ja osobiście dostałam już kilka ofert współpracy. Szczerze mówiąc, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Nie jestem przecież profesjonalistą, nie mam własnej firmy, jestem studentką, która dopiero się uczy, a ogrom ludzi, którzy przychodzili do mojego stoiska, rozmawiali ze mną, doradzali mi, dzielili się uwagami i spostrzeżeniami spowodował, że nabrałam pewności siebie i wiem co mogę ulepszyć i co tak naprawdę się ludziom podoba :) Dziękuję Wam bardzo organizatorzy, uczestnicy, wystawcy!” - Daria Kondracka, studentka Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku

Jak się zgłosić?

Konkurs przebiega w dwóch etapach: Głosowanie Internautów oraz Głosowanie Profesjonalistów.

Etap I - Głosowanie Internautów

  1. Zgłoszenie do konkursu należy przesłać na adres leszczynska@targi.krakow.pl do 24 lutego 2017.
  2. W dniach 27 lutego – 5 marca 2017 na fanpage’u Targów Packaging Innovations na portalu Facebook odbędzie się głosowanie Internautów.
  3. 6 marca o godz. 12.00 zostaną przedstawione 3 prace z największą liczbą głosów od Internautów. Zwycięskie projekty przedstawione zostaną w specjalnym newsletterze wysyłanym do bazy Wystawców i Zwiedzających Targi Opakowań Packaging Innovations.
  4. Dodatkowo projektanci 10 najlepiej ocenionych prac zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w 9. edycji Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations 2017, które odbędą się 4-5 kwietnia


w EXPO XXI Warszawa i zaprezentowaniu swojej pracy profesjonalnemu jury oraz odwiedzającym Targi.

Etap II – Głosowanie Profesjonalistów

Podczas trwania Targów Packaging Innovations 2017, spośród Laureatów, którzy pojawią się na specjalnie przygotowanym stoisku Strefy Studenta, profesjonalne jury powołane przez Organizatora wyłoni 3 najlepsze projekty.

Na zwycięzcę etapu Głosowanie Profesjonalistów czeka nagroda pieniężna.

Źródło: Targi w Krakowie

www.packaginginnovations.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764