logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Packaging Innovations: Start 17 kwietnia

   11.04.2018, przeczytano 1445 razy
ilustracjastrzałka

Nie jest łatwo skutecznie zastąpić wzory opakowań wzięte ze sztancy, które w ludzkiej świadomości zdążyły już głęboko zapuścić korzenie.  Wystawcy Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations radzą sobie jednak z tym wyzwaniem rewelacyjnie. Targi Packaging Innovations stanowią najmocniejszą ripostę na stereotypowe spojrzenie dotyczące opakowań, a ich znakiem rozpoznawczym są nowatorskie i przepełnione świeżością formy. 10. jubileuszowa edycja wystawy zaskoczy wszystkich Zwiedzających technologicznymi rozwiązaniami w dniach 17-18 kwietnia 2018 r. w Centrum EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/packaging-innovations%3A-start-17-kwietnia,36121,artykul.html

Siła warsztatów

Organizatorzy Targów Packaging Innovations doskonale wiedzą, że kluczem otwierającym bramy sukcesu jest zbilansowane połączenie teorii z praktyką. Wypadkową tej kombinacji jest Strefa workShops – przestrzeń stworzona dla Zwiedzających, w której eksperci dzielą się swoim doświadczeniem, wtajemniczając uczestników w meandry branży. To 30 warsztatowych spotkań, będących esencją specjalistycznych zagadnień i wnikliwą analizą przypadku. M.in.: Przemysław Kędzierski z Browaru Raduga wytłumaczy jak opakować niszowy produkt tak, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów. Z kolei Robert Lis z DS Smith Packaging wyjaśni czym jest strategia opakowania i dlaczego warto ją wdrożyć w życie. Całość prezentacji zostanie oparta na przykładzie firmy FMCG. Na deser Marek Skrętny pokaże jak nie wylać piwa z kąpielą, czyli przedstawi historię rebrandingu pionierskich marek piwnych Browaru Amber. Udział w Strefie workShops jest bezpłatny dla Zwiedzających Targi.

ilustracjastrzałka

Awangarda opakowań

Nowinki technologiczne, innowacyjne rozwiązania i nowości rynkowe, które kreują oryginalne i nietuzinkowe trendy w branży. Podczas Targów Packaging Innovations Wystawcy zaprezentują ponad 70 innowacji rzucających nowe światło na opakowania. Rozwiązania cieszące się w tym roku szczególnym zainteresowaniem dotyczą marek dbających o środowisko. W strefie EKOPACK przedstawione zostaną m.in. opakowania poddawane recyklingowi. Firma Polpak Packaging zaprezentuje z kolei opakowania i zamknięcia z elementami naturalnego drewna. Dużym zaskoczeniem dla Zwiedzających okaże się z pewnością TRUSTCONCEPT czyli połączenie optycznych elementów z mobilnym dostępem do danych zaprezentowany przez firmę PC Print. Produkt wyróżniający się na tle konkurencji, dający pewność klientom, iż kupowany przez nich produkt jest oryginalny.

Świeże spojrzenie

Młodzi i zdolni projektanci, którzy w przyszłości mogą podbić branżę. Przełamują schematy i wprowadzają na rynek powiew świeżości. Po raz kolejny spotkają się w Strefie Studenta – konkursie pozwalającym kreatywnym twórcom postawić pierwsze, ale jakże ważne kroki w świecie opakowań. Jak to działa? Należy najpierw zaprojektować, a następnie wykonać innowacyjne i oryginalne opakowanie. Na specjalnie przygotowanym stoisku Strefy Studenta, profesjonalne jury powołane przez Organizatora wyłoni 3 najlepsze projekty, łączące w sobie zaskakujący pomysł i funkcjonalność. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma nagrodę pieniężną oraz możliwość nawiązania cennych biznesowych kontaktów, które w przyszłości zaowocować mogą stałą współpracą i realizacją wielu projektów.

ilustracjastrzałka

Know-how

Fachowa wiedza prezentowana przez branżowych profesjonalistów to kwintesencja dwóch konferencji organizowanych w ramach programu towarzyszącego targom Packaging Innovations. „Co mówi twoje opakowanie?” – czyli trzecia już edycja Label Innovations, która stanowi cenną lekcję odnośnie kreowania i produkowania unikatowych opakowań i etykiet. To pigułka skondensowanej wiedzy połączonej z biznesowym doświadczeniem ekspertów z wielu przenikających się w branży dziedzin. Jak uszlachetnić swoje opakowanie? Co przyciąga uwagę klienta? Jak prawnie zabezpieczyć swój produkt przed kopiowaniem? Na te i na wiele innych pytań odpowiedź padnie już pierwszego dnia Targów.

Packaging (R)evolution to z kolei miejsce, w którym opakowania spotykają się z najnowszymi technologicznymi rozwiązaniami. Prelegenci w krótkich i dynamicznych prezentacjach opowiedzą o zaskakujących i rewolucyjnych pomysłach. 20 minut (bo tyle potrwa jedna prezentacja) konkretów, aby nie zanudzić słuchających, lecz w maksymalnym stopniu pobudzić w nich pokłady kreatywności. Gościem specjalnym konferencji będzie Tomasz Szacon, przedstawiciel firmy Retail Poland, który opowie jak rozpocząć rozmowy z sieciami handlowymi i przekuć je w sukces oraz pokaże jak wielkie znaczenie ma opakowanie zbiorcze.

ilustracjastrzałka

Opakowanie ma znaczenie

Targi Packaging Innovations udowadniają, że opakowania nie są zbędnym dodatkiem do zakupionych produktów, a ich integralną częścią, zwiększającą atrakcyjność i dodającą prestiżu. Na tle wielu funkcji jakie spełniają opakowania, wyraźnie zarysowuje się trudna i wymagająca walka o uwagę konsumenta. Klient podejmuje decyzję o ewentualnym zakupie zaledwie w kilka sekund. Elementem przeważającym szalę zwycięstwa na korzyść konkretnego produktu jest właśnie oryginalne i charakterystyczne opakowanie, wyróżniające markę na tle konkurencji. Rokrocznie na rynku designu pojawiają się nowe trendy, które mają za zadanie sprostać zmieniającym się oczekiwaniom i potrzebom kupujących. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations zbierają wszystkie nurty w jednym miejscu, dając Zwiedzającym potężną dawkę branżowej wiedzy i bezcennych inspiracji.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

  • Termin: 17-18 kwietnia 2018 r.
  • Miejsce: Centrum EXPO XXI Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa
  • Więcej informacji na: www.packaginginnovations.pl


Źródło: Targi w Krakowie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764