logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Packaging: Marketing & Technology: Znamy program konferencji

   23.08.2016, przeczytano 903 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2015

Kreowanie wartości marki za pomocą opakowania stało się w dzisiejszych czasach prawdziwym wyzwaniem nie tylko dla grafików, ale dla całego sztabu specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem. Realia rynkowe, jak również wymagania klientów, są bardzo wysokie, a kolejne debiuty na rynku okazują się coraz trudniejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/packaging%3A-marketing-and-technology%3A-znamy-program-konferencji,29682,artykul.html

Zapraszamy na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology pod patronatem Polskiej Izby Opakowań.

Podczas konferencji wystąpią m. in.:

Maciej Karłowicz

Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania.

Andrzej Kornacki

Jaką etykietę zastosować ? Przegląd możliwości technologicznych.

Michał Kociankowski

Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta.

Joanna Kwiczor

Trendy w projektowaniu opakowań. Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów.

Dorota Kałowska

Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań.

Krzysztof Polak

Język wizualny opakowań premium. Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci.

Monika Żuraw

Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym.

Małgorzata Leniarska

Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Instytut PWN

Dodatkowe informacje:

Packaging: Marketing & Technology
NOWE TECHNOLOGIE – SPRAWDZONE WDROŻENIA – SKUTECZNY MARKETING
14 października 2016 r, Warszawa
Hotel AIRPORT OKĘCIE

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764