Kreowanie wartości marki za pomocą opakowania stało się w dzisiejszych czasach prawdziwym wyzwaniem nie tylko dla grafików, ale dla całego sztabu specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem. Realia rynkowe, jak również wymagania klientów, są bardzo wysokie, a kolejne debiuty na rynku okazują się coraz trudniejsze.
Zapraszamy na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology pod patronatem Polskiej Izby Opakowań.
Podczas konferencji wystąpią m. in.:
Maciej Karłowicz
Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania.
Andrzej Kornacki
Jaką etykietę zastosować ? Przegląd możliwości technologicznych.
Michał Kociankowski
Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta.
Joanna Kwiczor
Trendy w projektowaniu opakowań. Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów.
Dorota Kałowska
Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań.
Krzysztof Polak
Język wizualny opakowań premium. Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci.
Monika Żuraw
Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym.
Małgorzata Leniarska
Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii.
Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: Instytut PWN