Eksperci ds. reklamy w mediach społecznościowych SalesTube, agencji e-commerce performance w ramach Group One, zdali pomyślnie egzaminy Blueprint. Certyfikaty Facebook Certified Planning Professional oraz Certified Buying Professional potwierdzają zaawansowaną znajomość planowania i zakupu kampanii w systemie reklamowym Facebooka i są dowodem najwyższych profesjonalnych kompetencji. SalesTube jest jedną z kilku niezależnych agencji w Europie, która została objęta dedykowanym programem partnerskim Facebooka i w zaledwie 3 miesiące uzyskała największą liczbę certyfikatów Blueprint w regionie CEE.
Platforma e-learningowa Blueprint to globalny program szkoleniowy i certyfikacyjny stworzony na potrzeby marketingu na Facebooku i Instagramie. Zdobycie certyfikatu wiąże się ze zdaniem dwóch egzaminów, na które składa się kilkadziesiąt pytań wielokrotnego wyboru. Cały proces odbywa się w języku angielskim pod skrupulatną kontrolą egzaminatora z firmy Pearson. Certyfikat jest ważny jedynie przez 12 miesięcy. Od drugiego kwartału 2018 roku Facebook kładzie szczególny nacisk na to, aby jego kluczowi partnerzy przeszli oficjalny proces certyfikacji marketingowej Blueprint.
- Egzaminy Blueprint wymagają bardzo dobrego zrozumienia systemu reklamowego Facebooka. Sprawdzają również umiejętność dopasowania rozwiązań reklamowych do wyzwań biznesowych klientów. Współpracując z domem mediowym warto zwrócić uwagę czy osoby optymalizujące kampanie na Facebooku mogą potwierdzić swoje kompetencje takim certyfikatem – mówi Przemek Rosa, Head of Paid Social w Salestube.
- Pracujemy w branży usługowej - miarą jakości agencji reklamowych są kompetencje zespołów, które udało im się zbudować. Te certyfikaty oraz skala i tempo, w jakich udało nam się je zdobyć, tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że SalesTube to zespół najlepszych ekspertów, który nieustannie podnosi sobie poprzeczkę. To właśnie filozofia „try harder” pozwala nam z sukcesem budować przewagę biznesową naszych Klientów. – dodaje Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube.
Źródło: Group One