logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paid Social Salestube z certyfikacją Blueprint Facebooka

  PR 22.08.2018, przeczytano 1104 razy

Eksperci ds. reklamy w mediach społecznościowych SalesTube, agencji e-commerce performance w ramach Group One, zdali pomyślnie egzaminy Blueprint. Certyfikaty Facebook Certified Planning Professional oraz Certified Buying Professional potwierdzają zaawansowaną znajomość planowania i zakupu kampanii w systemie reklamowym Facebooka i są dowodem najwyższych profesjonalnych kompetencji. SalesTube jest jedną z kilku niezależnych agencji w Europie, która została objęta dedykowanym programem partnerskim Facebooka i w zaledwie 3 miesiące uzyskała największą liczbę certyfikatów Blueprint w regionie CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paid-social-salestube-z-certyfikacja-blueprint-facebooka,37652,artykul.html

Platforma e-learningowa Blueprint to globalny program szkoleniowy i certyfikacyjny stworzony na potrzeby marketingu na Facebooku i Instagramie. Zdobycie certyfikatu wiąże się ze zdaniem dwóch egzaminów, na które składa się kilkadziesiąt pytań wielokrotnego wyboru. Cały proces odbywa się w języku angielskim pod skrupulatną kontrolą egzaminatora z firmy Pearson. Certyfikat jest ważny jedynie przez 12 miesięcy. Od drugiego kwartału 2018 roku Facebook kładzie szczególny nacisk na to, aby jego kluczowi partnerzy przeszli oficjalny proces certyfikacji marketingowej Blueprint.

- Egzaminy Blueprint wymagają bardzo dobrego zrozumienia systemu reklamowego Facebooka. Sprawdzają również umiejętność dopasowania rozwiązań reklamowych do wyzwań biznesowych klientów. Współpracując z domem mediowym warto zwrócić uwagę czy osoby optymalizujące kampanie na Facebooku mogą potwierdzić swoje kompetencje takim certyfikatem – mówi Przemek Rosa, Head of Paid Social w Salestube.

- Pracujemy w branży usługowej - miarą jakości agencji reklamowych są kompetencje zespołów, które udało im się zbudować. Te certyfikaty oraz skala i tempo, w jakich udało nam się je zdobyć, tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że SalesTube to zespół najlepszych ekspertów, który nieustannie podnosi sobie poprzeczkę. To właśnie filozofia „try harder” pozwala nam z sukcesem budować przewagę biznesową naszych Klientów.  – dodaje Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764