logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pakietomat 2.0 – AMS rozwija SMART PACK

  PR 07.05.2025, przeczytano 209 razy
ilustracja

AMS rozwija Pakietomat 2.0 wprowadzając kolejne funkcjonalności, które usprawniają proces obsługi zakupu kampanii Out-of-Home – zarówno w segmencie klasycznym, jak i Digital OOH. Planowanie kampanii SMART PACK staje się jeszcze szybsze, łatwiejsze i wygodniejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pakietomat-2.0-%E2%80%93-ams-rozwija-smart-pack,408674,artykul.html

Aby ułatwić wybór pakietów do kampanii reklamowych, AMS wprowadził szereg rozwiązań zwiększających przejrzystość i wygodę korzystania. Interfejs narzędzia Pakietomat 2.0 zawiera elementy graficzne oraz przejrzysty widok porównawczy, dzięki czemu użytkownik z łatwością może zestawić różne opcje i wybrać tę najlepiej dopasowaną do swoich potrzeb. Już na etapie ogólnego wyboru wyświetlane są różne dostępne pakiety wraz z aktualnymi promocyjnymi cenami i korzyściami.

Dodatkowo klient zyskuje dostęp do list adresowych, specyfikacji graficznych ułatwiających przygotowanie kreacji oraz do parametrów mediowych, takich jak zasięg, liczba kontaktów i intensywność kampanii. Wprowadzono również nowy widok podsumowania, który jeszcze lepiej prezentuje szczegóły oferty. Najpopularniejsze pakiety oznaczone są dodatkowo etykietą „Bestseller”.

 Konsekwentnie dostosowujemy naszą ofertę do zmieniających się oczekiwań klientów. W tym roku wprowadziliśmy pakiety SMART PACK – rozwiązanie, które znacząco przyspiesza planowanie i obsługę kampanii zasięgowych, dostarczając gotowe moduły, które w prosty sposób można łączyć. Ważnym elementem tej zmiany było uruchomienie narzędzia do obsługi oferty – Pakietomat.pl. Obecnie rozwijamy tę platformę – już po 2 miesiącach od wdrożenia – uwzględniając potrzeby zgłaszane przez klientów – mówi Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. strategii oferty AMS.

– SMART PACK reprezentuje obiecujący kierunek ewolucji oferty AMS, generujący szereg wymiernych korzyści dla klientów. Poza optymalizacją procesu pozyskiwania ofert kluczowym atutem jest precyzyjne dopasowanie do potrzeb zdefiniowanych grup docelowych, co przekłada się na zwiększoną efektywność kampanii i lepszy zwrot z inwestycji. Analizując dotychczasowe wyniki, prognozujemy, że w dłuższej perspektywie staną się one nowym standardem rynkowym w obszarze planowania i realizacji kampanii OOH – dodaje Małgorzata Osiecka, NonTV Market Lead, GroupM.

AMS wprowadził do oferty pakiety SMART PACK w lutym br. – rozwiązanie, które umożliwia znacznie szybsze planowanie i obsługę kampanii zasięgowych, dostarczając gotowych modułów, które w prosty sposób można łączyć. Oferta SMART PACK to opcja zakupu kampanii reklamowej zapewniającej dotarcie do określonej widowni na odpowiednio dobranych nośnikach reklamowych zarówno klasycznego, jak i Digital OOH. Klient może zdefiniować charakter kampanii w oparciu o cztery zmienne: grupę celową, zasięg geograficzny, intensywność i format kreacji. Klienci otrzymali także dostęp online do platformy pakietomat.pl, która wciąż zyskuje nowe funkcjonalności – dzięki niej planowanie SMART PACK jest szybkie, łatwe i wygodne. To istotne przyspieszenie technologiczne oraz ustanowienie nowego standardu obsługi zakupu kampanii Out-of-Home – zarówno w segmencie klasycznym, jak i Digital OOH.

AMS, zgodnie z trendami ogólnoświatowymi, dynamicznie rozwija segment Digital OOH. Spółka wprowadziła do oferty kilka nowości – model zakupu oferty Digital OOH oparty o kontakty z reklamą, zgodnie ze standardem obowiązującym od 5 lat w segmencie klasycznego OOH, nośniki Digital Cityscreen z formatem wideo i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz efektywnościowy model rozliczeń dla retargetowanych reklam wideo. Rozwinęła także automatyzację procesów zakupowych, w tym Programmatic DOOH i integrację z globalnymi platformami zakupowymi. Ponadto, dołączyła do badania Mediapanel, rozszerzając zakres danych o oglądalności reklamy zewnętrznej w Polsce i uwzględniając perspektywę cross-mediową oraz potencjał tego medium na tle innych.

Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 87 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich.

AMS osiągnął pozycję zasięgowego lidera Digital OOH (Źródło: Mediapanel, pomiar audytorium reklamy zewnętrznej prowadzone przez GEMIUS).

Źródło: AMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764