logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pako Lorente wspólnie z Janem Błachowiczem poszukują ambasadorów marki

  PR 17.10.2022, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

Marka Pako Lorente w ubiegłym roku poinformowała o zaskakującej współpracy z mistrzem UFC w wadze półciężkiej – Janem Błachowiczem. Propozycje modowe stworzone z zawodnikiem sztuk walki w zadziwiającym tempie rozkochały w sobie zwolenników współczesnego, męskiego stylu, stając się atrybutem pewnych siebie i silnych mężczyzn, którzy nie boją się stawiać na swoim – również w kwestiach związanych z modą. I właśnie takich osób firma poszukuje także tym razem. Zwycięzcy, którzy wyróżnią się osobowością, pasją i aparycją otrzymają po 10 000 zł na odświeżenie swoich szaf i dołączą jako ambasadorzy do Klubu Kultur Pako Lorente!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pako-lorente-wspolnie-z-janem-blachowiczem-poszukuja-ambasadorow-marki,397648,artykul.html

Pako Lorente oraz ambasador marki – Jan Błachowicz – poszukują wyjątkowych osobowości, które wyróżnią się stylem, pasją i aparycją. Zwycięzcy, którzy dumnie dołączą do Klubu Kultur Pako Lorente, otrzymają po 10 000 zł na odświeżenie swoich szaf i wezmą udział w dedykowanej sesji zdjęciowej. To jednak nie wszystko. Przede wszystkim staną się twarzami Klubu Kultur, by wspólnie z mistrzem tworzyć nową kulturę męskiego stylu! Inicjatywa, a tym samym poszukiwania i przyjmowanie zgłoszeń, rozpoczną się już 6 października i potrwają do 6 listopada. Po dokładnym rozpatrzeniu zgłoszeń jury wyłoni aż dziesięciu ambasadorów Pako Lorente.

Zgłoszeń można dokonywać za pomocą formularza, w którym należy uzasadnić, dlaczego właśnie zgłaszający ma dołączyć do elitarnego grona ambasadorów marki lub publikując na Instagramie post ze swoją fotografią i oznaczając przy tym profil marki @pakolorente_com oraz #KlubKultur #PakoLorente. Zamieszczone zdjęcie ma idealnie odzwierciedlać styl i osobowość kandydata. W opisie postu należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe – dlaczego to właśnie Ty powinieneś dołączyć do Klubu Kultur Pako Lorente i wspólnie z Janem Błachowiczem tworzyć nową kulturę męskiego stylu.

– Poszukujemy silnych, ciekawych osób, które idealnie odzwierciedlą ducha marki Pako Lorente. Mężczyzn wyróżniających się osobowością, którzy nie boją się stawiać na swoim i wyznaczać nowych trendów w świecie mody. Jako pierwszy przedstawiciel Klubu Kultur Pako Lorente stworzę drużynę składającą się z prawdziwych mistrzów. Nie mogę się doczekać! – komentuje Jan Błachowicz, ambasador marki Pako Lorente.

Sam Błachowicz i jego wybory z kolekcji Pako Lorente na jesień i zimę tego roku mogą być doskonałym źródłem inspiracji dla tych, którzy podejmą przysłowiową rękawicę i wyślą zgłoszenie.

Źródło: Pako Lorente

www.pakolorente.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764