logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Palit prezentuje kartę GTX 1650 Super

  PR 22.11.2019, przeczytano 274 razy
ilustracjastrzałka

Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe, niedrogie  karty graficzne. Korzystają one z architektury NVIDIA Turing. Nowy model to GeForce GTX 1650 SUPER - klasyczny przykład karty niedrogiej i o przyzwoitych osiągach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/palit-prezentuje-karte-gtx-1650-super,384812,artykul.html

GeForce GTX 1650 SUPER dzięki wykorzystaniu szybkiej pamięci typu GDDR6, oferuje o 50% większą wydajność w porównaniu do GTX 1650 i niemal dwukrotnie większą wydajność w porównaniu do modelu z poprzedniej generacji GTX 1050.

Seria StormX ma mniejsze rozmiary i zmieści się bez trudu w obudowach typu mini-ITX. Pojedynczy wentylator chłodzący kartę ma średnicę 10 cm i wytwarza mocny strumień powietrza efektywnie schładzający kartę. Ulepszona sekcja zasilania korzystająca z DrMOS jest dostępna w obydwu seriach GTX16 SUPER GamingPro i StormX. Zapewnia ona stabilne zasilanie o wysokiej wydajności prądowej, niskim poziomie zakłóceń, oraz skuteczne ograniczenie wytwarzanego ciepła.

Karty GTX 1650 Super pojawią się w sprzedaży 22 października. Tego samego dnia Nvidia opublikuje wersje sterowników prawidłowo rozpoznającą nowe modele. Należy je pobrać ze strony www.nvidia.pl Ceny kart:

  • Palit 1650Super StormX: 739 PLN
  • Palit 1650Super StormX OC: 759 PLN

Palit GeForce GTX 1650 SUPER StormX

  • 4GB, 12Gbps GDDR6 RAM
  • Zegar GPU wersji StormX OC boost: 1770MHz
  • Zegar GPU wersji StormX boost: 1725MHz
  • Układ chłodzenia z 10 cm wentylatorem pasuje do obudów mini-ITX
  • DisplayPort 1.4 / HDMI 2.0b / DVI
  • Sekcja zasilania wykorzystująca DrMOS
  • Pobór mocy – 100 W (1 wtyk 6-pin), rekomendowana moc zasilacza – 350 W
  • 2-slotowy układ chłodzenia

Pracą kart można sterować z poziomu dedykowanej aplikacji Thundermaster.

Źródło: Palit Microsystems Ltd.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV...
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764