logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Palit prezentuje kartę GTX 1650 Super

  PR 22.11.2019, przeczytano 697 razy
ilustracjastrzałka

Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe, niedrogie  karty graficzne. Korzystają one z architektury NVIDIA Turing. Nowy model to GeForce GTX 1650 SUPER - klasyczny przykład karty niedrogiej i o przyzwoitych osiągach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/palit-prezentuje-karte-gtx-1650-super,384812,artykul.html

GeForce GTX 1650 SUPER dzięki wykorzystaniu szybkiej pamięci typu GDDR6, oferuje o 50% większą wydajność w porównaniu do GTX 1650 i niemal dwukrotnie większą wydajność w porównaniu do modelu z poprzedniej generacji GTX 1050.

Seria StormX ma mniejsze rozmiary i zmieści się bez trudu w obudowach typu mini-ITX. Pojedynczy wentylator chłodzący kartę ma średnicę 10 cm i wytwarza mocny strumień powietrza efektywnie schładzający kartę. Ulepszona sekcja zasilania korzystająca z DrMOS jest dostępna w obydwu seriach GTX16 SUPER GamingPro i StormX. Zapewnia ona stabilne zasilanie o wysokiej wydajności prądowej, niskim poziomie zakłóceń, oraz skuteczne ograniczenie wytwarzanego ciepła.

Karty GTX 1650 Super pojawią się w sprzedaży 22 października. Tego samego dnia Nvidia opublikuje wersje sterowników prawidłowo rozpoznającą nowe modele. Należy je pobrać ze strony www.nvidia.pl Ceny kart:

  • Palit 1650Super StormX: 739 PLN
  • Palit 1650Super StormX OC: 759 PLN

Palit GeForce GTX 1650 SUPER StormX

  • 4GB, 12Gbps GDDR6 RAM
  • Zegar GPU wersji StormX OC boost: 1770MHz
  • Zegar GPU wersji StormX boost: 1725MHz
  • Układ chłodzenia z 10 cm wentylatorem pasuje do obudów mini-ITX
  • DisplayPort 1.4 / HDMI 2.0b / DVI
  • Sekcja zasilania wykorzystująca DrMOS
  • Pobór mocy – 100 W (1 wtyk 6-pin), rekomendowana moc zasilacza – 350 W
  • 2-slotowy układ chłodzenia

Pracą kart można sterować z poziomu dedykowanej aplikacji Thundermaster.

Źródło: Palit Microsystems Ltd.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764