logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Palma z Murzynkiem w kampanii zakładów Bielmar

  PR 23.11.2012, przeczytano 1362 razy
ilustracjastrzałka

23 listopada br. wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa margaryny kulinarnej Palma z Murzynkiem – sztandarowej marki z portfolio Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Kompleksowe działania informacyjne, realizowane pod hasłem Lubię domowe ciasto, a Ty? potrwają aż do Wigilii na łamach prasy, radia, telewizji oraz w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/palma-z-murzynkiem-w-kampanii-zakladow-bielmar,17313,artykul.html

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem, jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży, okresie przedświątecznym.

Emisję piętnastosekundowych spotów zaplanowano w TVN Style, Polsat Cafe, TVN7, PULS, TTV, a także dwunastu kanałach tematycznych z pakietu At Media. Ponadto, reklama będzie emitowana w weekendowym paśmie kina familijnego TVN i Polsatu oraz w paśmie śniadaniowym TVP. Billboardy sponsorskie pojawią się przed wybranymi programami TVP i TVN. Kampania prasowa koncentruje się na wybranych tytułach poradnikowych i kobiecych wydawnictw Bauer i Edipresse; spoty radiowe będą emitowane w stacjach RMF FM i RMF Classic. Kampanię bannerową w Internecie zaplanowano w wybranych portalach i blogach kulinarnych.

Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreację spotów i ogłoszeń prasowych, a także zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje projektowo Kolterman Media Communications.

Źródło: ZT Bielmar

Dodatkowe informacje:

Czas trwania: 23.11-24.12.2012 r.
Klient: Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”
Produkt: margaryna Palma
Rodzaj kampanii: wizerunkowa
Hasło kampanii: Lubię domowe ciasto, a Ty?
Media: prasa, radio, TV, Internet
Kreacja: Crazy Mouse (Innovations Com. Group)
Dom mediowy: Dom mediowy Innovations
PR: Kolterman Media Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother kontynuuje współpracę z podróżniczką Moniką Witkowską
Firma Brother kontynuuje działania promocyjne z polską himalaistką – Moniką Witkowską, która planuje w sierpniu zdobyć szczyt K2 w 2022 r. który oficjalnie został ogłoszony przez Sejm jako Rok Wandy Rutkiewicz. Jeżeli Monice Witkowskiej uda się stanąć na szczycie K2, będzie pierwszą Polską od 36 lat, która tego dokonała. Przed nią 23 czerwca 1986...
Epson wspiera Kato Urban Corner
Projektory 3LCD od Epson wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.
Electrolux namawia do gotowania bez marnowania
Electrolux startuje z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów. Na kampanię składa się cykl 6 filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej i Marcina Kuca, w której...
Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies
Z początkiem czerwca br. do zespołu Icon Strategies dołączyła Agnieszka Stefaniuk. Na stanowisku starszej konsultantki będzie wspierała zespół agencji w działaniach z zakresu doradztwa strategicznego i public affairs prowadzonych na rzecz obecnych klientów agencji.
Nowa generacja innowacyjnej Fibre Bottle w testach u polskich konsumentów
Grupa Carlsberg odsłania kolejny etap prac nad Fibre Bottle - butelką z włókna drzewnego, w pełni nadającą się do recyklingu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764